همراه اول
7. مرداد 1394 - 9:43   |   کد مطلب: 24349
 برگزاری مسابقات در همدان در حد مطلوب بود/ با خاطره خوبی به مازندران برمی‌گردیم
مربی تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: شرایط میزبانی همدان در این مسابقات مطلوب بود، در مواردی کاستی هم وجود داشت اما با خاطره خوبی به مازندران برمی‌گردیم.

مربی تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: شرایط میزبانی همدان در این مسابقات مطلوب بود، در مواردی کاستی هم وجود داشت اما با خاطره خوبی به مازندران برمی‌گردیم.

سورا اسماعیلی در حاشیه مسابقات بسکتبال دسته اول دانشجویان دختر دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط فنی مسابقات امسال از سطح قابل قبولی نسبت به سال‌های گذشته برخوردار بود و تیم‌ها با آمادگی خوبی شرکت کرده بودند.

وی افزود: هفت تیمی که در دسته اول با هم رقابت داشتند در سطح نسبتاً نزدیکی با هم بازی کردند و این خود بر افزایش سطح کیفی مسابقات افزوده بود.

مربی تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد مازندران خاطرنشان کرد: هر چند ما برای راهیابی به مرحله بعد برنامه‌ریزی کرده بودیم اما تیم‌های حاضر در گروه ما شرایط بهتری داشتند و نتوانستیم به دور بعدی صعود کنیم.

وی با بیان اینکه تیم تهران یکی از قوی‌ترین تیم‌های این رقابت‌ها بود یادآور شد: تیم تهران شایستگی قهرمانی در مسابقات امسال را دارد.

اسماعیلی ادامه داد: شرایط میزبانی همدان در این مسابقات مطلوب بود، البته در مواردی کاستی وجود داشت اما با خاطره خوبی به مازندران برمی‌گردیم.

وی با اشاره به اینکه مردم بافرهنگ همدان برخورد مناسبی با مسافران دارند افزود: در بازدیدی که از شهر داشتیم از نوع برخورد مردم متوجه شدیم واقعاً مهمان‌نواز هستند.

تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در این دوره از رقابت‌ها با یک پیروزی برابر تیم آذربایجان شرقی و باخت مقابل تیم‌های تهران و خراسان رضوی نتوانست به جمع چهار تیم برتر این مسابقات حضور پیدا کند اما در دسته اول ماندگار شد.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان واحدهای دانشگاهی استان‌های مختلف کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار می‌شود.

مسابقات دسته یک از سوم تا هشتم مردادماه با شرکت هفت تیم و مسابقات دسته دوم در یک گروه دیگر با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مردادماه برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار