همراه اول
8. مرداد 1394 - 13:31   |   کد مطلب: 24382
با ملی پوشان همدانی به دنبال قهرمانی در مسابقات جهانی آرژانتین هستیم
سرمربی همدانی تیم ملی پینگ پنگ بیماران خاص گفت: ملی پوشان ایران در حال حاضر در شرایط تمرینی بسیار خوبی به سر می برند و با ملی پوشان همدانی به دنبال قهرمانی در مسابقات جهانی آرژانتین هستیم.

به گزارش همدان ورزش؛ زهره ابوطالبیان با بیان این مطلب گفت: بیستمین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا از یکم تا هشتم شهریور در ماردل پلاتای آرژانتین برگزار می شود. 
وی گفت: این مسابقات در دو رده انفرادی و دوبل برگزار خواهد شد و چهارمین اردو آمادگی تیم ملی برای حضور در این رقابت ها از 12 مرداد ماه به مدت 6 روز در شهرستان سنندج برگزار می شود.
این مربی همدانی تعداد اعضا تیم ملی حاضر در این اردو را چهار نفر عنوان کرد و افزود: سه نفر از این ورزشکاران را پینگ پنگ بازان همدانی تشکیل می دهند.
وی تصریح کرد: الهام محمدی، بهاره بیگی و معصومه برجی هر سه از همدان و صدیقه صفری از مرکزی اعضا تیم ملی هستند که قرار است در این اردو حضور داشته باشند.
سرمربی تیم ملی افزود: این افراد نفرات نهایی تیم ملی هستند و پنجمین و آخرین اردوی آمادگی تیم ملی که نزدیک به اعزام برای مسابقات جهانی است از 22 تا 29 مرداد ماه در تهران برگزار می شود.
سرمربی تیم ملی ضمن مطلوب دانستن شرایط اردو گفت: ملی پوشان ایران در حال حاضر در شرایط تمرینی بسیار خوبی به سر می برند که با ملی پوشان همدانی به دنبال قهرمانی در مسابقات جهانی آرژانتین هستیم.
وی خاطر نشان کرد: ملی پوشان همدانی حاضر در اردو سابقه کسب مدال در این مسابقات را دارند و در مسابقات جهانی سال 2013 بهاره بیگی نشان طلا و معصومه برجی نشان نقره بدست آوردند.
ابوطالبیان افزود: سمیه کریمی یکی دیگر از ملی پوشان همدانی است که در مسابقات مختلف برون مرزی نشان های متعددی را کسب کرده است و امسال بخاطر افزایش سن دیگر نمی تواند در این رقابتها حاضر شود.
وی تصریح کرد: الهام محمدی ورزشکاری است که با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی توانست به تیم ملی راه یابد امسال اولین حضور خود در مسابقات برون مرزی تجربه خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی پینگ پنگ پیوند اعضا کشور افزود: تمامی اعضا تیم ملی انگیزه بالایی برای کسب نشان در این دور از رقابتها را دارند و ما هم با برگزاری اردوهای متعدد تمامی تلاشمان را برای آمادگی بیشتر آنها انجام داده ایم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: ترکیب تیم ایران برای مسابقات دوبل را الهام محمدی با بهاره بیگی و معصومه برجی با صدیقه صفری تشکیل می دهند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار