همراه اول
9. مرداد 1394 - 0:25   |   کد مطلب: 24388
در مرحله نهایی مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد
دختران بسکتبالیست‌ مشهدی‌ با شکست فارس برنزی شدند
دختران بسکتبالیست‌ مشهدی‌ با شکست فارس برنزی شدند
یم بسکتبال دختران خراسان رضوی با شکست تیم فارس به عنوان سومی مسابقات بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد کشور دست پیدا کرد.

به گزارش همدان ورزش، دیدار رده‌بندی مسابقات بسکتبال دسته یک دختران دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور هفت تیم همدان، مازندران، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، کرمان، فارس و خراسان رضوی در همدان در جریان است پیش از ظهر پنج‌شنبه بین دو تیم فارس و خراسان رضوی برگزار شد.

در این مسابقه جذاب و دیدنی دختران بسکتبالیست خراسان رضوی با ارائه یک بازی منطقی موفق شد برابر حریف شیرازی خود به برتری برسند.

شاگردان جمیله نگهبان در این مسابقه در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 14 بر 11، 10 بر 7 و 13 بر 11 برابر تیم فارس به برتری رسیدند و در مقابل دختران بسکتبالیست شیرازی تنها در کوارتر دوم  با حساب 13 بر 12 مقابل حریف پیروز شدند.

در این مسابقه جذاب شراره ملک از تیم خراسان رضوی به تنهایی 24 امتیاز برای تمیش کسب کرد و در مقابل دیبا نادعلی‌زاده از شیراز 10 امتیاز برای فارس به دست آورد.

در مجموع تیم خراسان رضوی با حساب 49 بر 42 برابر تیم فارس به برتری رسید تا به عنوان تیم برنزی این رقابت‌ها معرفی شود و با کسب جام سومی این مسابقات به دانشگاه خود بازگردند.

دیدار پایانی این مسابقات بین دو تیم همدان و تهران برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

به گفته مسئولان برگزارکنندگان در مراسم توزیع مدال و کاپ‌ها تیم‌های برتر رئیس و مدیر تربیت دانشگاه آزاد واحد همدان، شهلا حجت سرپرست فنی مسابقات از سازمان مرکزی حضور خواهند داشت.

مسابقات بسکتبال قهرمانی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد با حضور قهرمانان واحدهای دانشگاهی استان‌های مختلف کشور در قالب دو دسته از سوم تا 16 مردادماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) برگزار می‌شود.

مسابقات دسته یک از سوم تا هشتم مردادماه با شرکت هفت تیم و مسابقات دسته دوم در یک گروه دیگر با حضور 12 تیم از 10 تا 16 مرداد برگزار می‌شود تا چهره قهرمان و تیم‌های صعود و سقوط کرده به دسته بالاتر و پایین‌تر شناخته شود.

به گفته مسئولان برگزاری مسابقات از دسته یک، دو تیم سقوط کرده و در مقابل از دسته پایین‌تر دو تیم برتر به دسته یک این رقابت‌ها صعود خواهند کرد که این موضوع بر جذابیت رقابت‌ها افزوده است.

پرونده مسابقات دسته اول امروز بسته خواهد و رقابت‌های دسته دوم از روز شنبه 10 مرداد با ورود تیم‌ها آغاز و رقابت‌های آن روز یکشنبه استارت خواهد شد.

 

 

دختران بسکتبالیست‌ مشهدی‌ با شکست فارس برنزی شدند

دیدگاه شما

آخرین اخبار