همراه اول
10. مرداد 1394 - 8:09   |   کد مطلب: 24417
ستاره بسکتبال آرژانتین: مسی خداحافظی می کند
ستاره بسکتبال آرژانتین پیش‌بینی کرد «جواهر ورزش کشورش» به زودی تحت تاثیر انتقادات رو به افزایش به فکر خداحافظی همیشگی از تیم ملی می‌افتد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا منو خینوبلی، ستاره بسکتبال آرژانتین به هموطنانش هشدار داد در صورت انتقاد از لیونل مسی، برای همیشه فرصت تماشای هنر ناب ستاره آرژانتینی در رده ملی را از دست خواهند داد.

ناتوانی در جلوگیری از دو شکست در فینال جام‌جهانی 2014 و دوره گذشته جام‌ملت‌های آمریکای‌جنوبی، انتقادات زیادی را علیه مسی به وجود آورده و تفاوت چشمگیر کیفیت بازی او در رده ملی و باشگاهی، خیلی‌ها را متعجب کرده است.

در این شرایط اعجوبه فوتبال دنیا به حالت قهر از حضور در 2 بازی بعدی آلبی‌سلسته در رقابت‌های دوستانه و مقدماتی جام‌جهانی 2018 انصراف داده است.

به اعتقاد«خینوبلی» که سابقه 4 قهرمانی در NBA را دارد، افزایش انتقادات، مسی را به اتخاذ تصمیمات تندتری هم وادار می‌کند و شاید حتی برای همیشه تیم‌ملی را کنار بگذارد.

او در این باره گفت: مسی یک غول است. او ما را به دو فینال بزرگ رساند. انتقاد از الماس و ورزش آرژانتین دیوانگی محض به نظر می‌رسد.او روزی خسته خواهد شد و آن زمان شاید از پا دربیاید اما روزی به منتقدان خواهد گفت بروید به جهنم و آن زمان همه معترضان به گوشه‌ای می‌روند. در صورت ادامه روند فعلی، شاید برای همیشه لیونل را از دست بدهیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار