همراه اول
10. مرداد 1394 - 11:56   |   کد مطلب: 24423
ﻫﻴﺎﺕ ﻛﻮﻧﮓ ﻓﻮ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻥ ﺑﻬﺎﺭ برگزار کرد:
دﻭﺭه اﺳﺘﺎﮊ ﺭﺩه ﺷﺎﻟﺒﻨﺪ ﺳﺒﺰﻛﻮﻧﮓ ﻓﻮ ﭘﺮﺗﻮﺁ
ﺪﻭﺭﻩ اﺳﺘﺎﮊ ﺭﺩﻩ ﺷﺎﻟﺒﻨﺪ ﺳﺒﺰﻛﻮﻧﮓ ﻓﻮ ﭘﺮﺗﻮﺁ
رئیس اداره ورزش و جوانان بهار از برگزاری یک دوره اﺳﺘﺎﮊ ﺭﺩﻩ ﺷﺎﻟﺒﻨﺪ ﺳﺒﺰﻛﻮﻧﮓ ﻓﻮ ﭘﺮﺗﻮﺁ توسط هیئت کونگ فو شهرستان خبر داد.

علی اصغر بهمنی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش گفت: یک دﻭﺭﻩ اﺳﺘﺎﮊ ﺭﺩﻩ ﺷﺎﻟﺒﻨﺪ ﺳﺒﺰﻛﻮﻧﮓ ﻓﻮ ﭘﺮﺗﻮﺁ ﺗﻮﺳﻄ هیئت کونگ فو شهرستان برگزارشد. 

وی ادامه داد:این دوره ﺩﺭ ﺭﻭﺯ ﭼﻬﺎﺭﺷﻨﺒﻪ 7 ﻣﺮﺩاﺩ ﺑﺎﻫﻤﻜﺎﺭﻱ ﻭﺣﻤﺎﻳﺖ اﺩاﺭﻩ ﻭﺭﺯﺵ ﻭﺟﻮاﻧﺎﻥ و ﻫﻴﺎﺕ ﻛﻮﻧﮓ ﻓﻮ اﺳﺘﺎﻥ ﻫﻤﺪاﻥ ﺩﺭ اﺭﺩﻭﮔﺎﻩ اﺑﻮﺫﺭ ﻫﻤﺪاﻥ ﺑﺮﮔﺰاﺭﮔﺮﺩﻳﺪ.

بهمنی بیان داشت: ﻛﻪ اﺳﺘﺎﮊ ﺷﺪﮔﺎﻥ ﻣﻮﻓﻖ ﺑﻪ ﺩﺭﻳﺎﻓﺖ ﮔﻮاﻫﻲ اﺳﺘﺎﮊ ﻭﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺑﻌﺪاﺯﺁﺯﻣﻮﻥ ﺑﻌﻤﻞ ﺁﻣﺪﻩ ﺣﻜﻢ ﻓﻨﻲ ﺷﺎﻟﺒﻨﺪﺳﺒﺰ ﻛﻮﻧﮓ ﻓﻮﭘﺮﺗﻮﺁ ﺭا اﺯ ﻓﺪﺭاﺳﻴﻮﻥ ﻛﻮﻧﮓ ﻓﻮ ﻭﻫﻨﺮﻫﺎﻱ ﺭﺯﻣﻲ ﻛﺸﻮﺭ دریافت می کنند. 

گفتنی است :کونگ‌فو توآ یک هنر رزمی ایرانی و یکی از سبک‌های ورزش کونگ‌فو است که بر بدن و روان سالم‌تر تأکید می‌کند. این ورزش با بهره‌گیری از تجربه ابراهیم میرزایی در زمینه‌های رشته‌های مختلف رزمی و جنگ‌های چریکی، در سال ۱۳۵۱ با این نام بنیان‌گذاری و پس از گذراندن مراحل آزمایشی در باشگاه سرباز (پهلوی سابق) فعالیت رسمی خود را با تأسیس دانشکده انشاء تن و روان در سال ۱۳۵۲ آغاز نموده‌است.

کونگ‌فو توآ دارای هفت مایگاه (بخش) است که به غیر از مایگاه اول که به حرکات فیزیکی و فعالیت‌های بدنی می‌پردازد، بقیه به جنبه‌های علمی، عرفانی و پزشکی در خصوص تن و روان اشاره دارد.

اصول اساسی، کونگ‌فو توآ توسط ابراهیم میرزایی در کتابی به عنوان کاراته و ذن و فیلمی به نام یم می انتشار یافته‌است.

هم‌اکنون هزاران کونگ‌فو توآ کار در ایران و چندین کشور از جمله آمریکا، کانادا، هلند، ترکیه، آذربایجان، سوریه، لبنان، پاکستان، افغانستان، سوئد، هندوستان، بلژیک ،آلمان و فرانسه فعالیت می‌نمایند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار