همراه اول
11. مرداد 1394 - 11:47   |   کد مطلب: 24444
رئیس هیئت وزنه برداری همدان خبرداد:
برگزاری کلاس داوری درجه 1 وزنه برداری دراستان
برگزاری کلاس داوری درجه 1 وزنه برداری دراستان
رئیس هیئت وزنه برداری استان همدان از برگزاری کلاس داوری درجه 1 وزنه برداری برای بالا بردن سطح حرفه ای و فنی همچنین به روز رسانی اطلاعات داوران وزنه برداری سراسر کشور در همدان خبر داد.

منوچهر ضاخانی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش گفت: با درخواست کمیته داوران و موافقت ریاست فدراسیون وزنه برداری، برای بالا بردن سطح حرفه ای و فنی همچنین به روز رسانی اطلاعات داوران وزنه برداری سراسر کشور، کلاس های داوری درجه یک در همدان برگزار می شود.

وی افزود، پیش بینی می شود 40داور درجه 2 ازسراسر کشور در این دوره آموزشی حاضر شوند و تعداد شرکت کنندگان به 40نفر برسد این دوره در 2کلاس هم زمان برگزار می شود تا حاضرین با آخرین مقررات بین المللی فدراسیون آشنا شوند .

رضاخانی  با اشاره به برگزاری این دوره آموزشی در مجموعه ورزشی حاج بابایی یا مهمانسرای کرخه ارتش افزود: کلاس های داوری درجه 1 وزنه برداری از اول آبان ماه به مدت 4 روز برگزار می شود و در پایان آزمون داوری برگزار می شود و کسانی که موفق به کسب حدنصاب امتیاز شوند کارت درجه یک داوری دریافت می کنند.

وی به تدریس خودش در این دوره آموزشی اشاره کرد و افزود دو داور درجه یک بین المللی دیگر دکتر مصطفی حکمت پور و محمد زهتاب مربیگری این دوره را بر عهده دارند.
رضاخانی افزود:کلاس داوری درجه 3 در استان اصفهان از روز 31 مرداد 94 تا 3شهریور 94 به مدت3 روز کلاس ها تشکیل می شود و یک روز هم آزمون از متقاضیان به عمل می آید.

گفتنی است: کلاس داوری درجه 2 هم در اصفهان از روز 2 شهریور 94 تا 7 شهریور 94 به مدت 3 روز کلاس ها برگزار می گردد و یک روز آزمون گرفته می شود و کلاس داوری درجه 3 در استان گیلان از روز 18 شهریور94 تا 22 شهریور94 به مدت 3 روز کلاس ها دایر است و همچنین یک روز آزمون صورت می گیرد.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار