همراه اول
11. مرداد 1394 - 13:48   |   کد مطلب: 24452
رقابت‌های دسته دوم بسکتبال دانشگاه آزاد در همدان صورت گرفت
دختران بسکتبالیست کردستان برنده اول روز نخست
دختران بسکتبالیست کردستان برنده اول روز نخست
تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد کردستان موفق شدند در یک بازی نزدیک تیم خراسان جنوبی را شکست داده و به عنوان نخستین تیم پیروز این رقابت‌ها معرفی شود.

به گزارش همدان ورزش؛ رقابت‌های بسکتبال دسته دوم دانشجویان دختر دانشگاه‌های آزاد کشور با حضور 14 تیم به میزبانی همدان از امروز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا جمعه 16 مردادماه در سالن ورزشی امام علی(ع) واحد همدان ادامه دارد.

تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه تقسیم‌بندی شدند که در مرحله نخست به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

دو تیم کردستان و خراسان جنوبی در نخستین بازی امروز به قضاوت بنفشه بجنوردی، مهناز عمو و منصوره علیخانی به مصاف هم رفتند.

در این بازی که تنها با اختلاف سه امتیاز و با یک شوت از راه دور برنده بازی مشخص شد تیم کردستان با ارائه بازی بهتر توانست با حساب 42 بر 39 به پیروزی رسیده و به عنوان تیم برنده روز نخست معرفی شود.

تیم کردستان در کوارترهای اول و دوم با نتایج 18 بر 12 و 6 بر 4 برابر بیرجندی‌ها به برتری رسید و تیم بیرجند تنها در کواتر سوم با حساب 12 بر هفت پیروز شد و در این بازی هر دو تیم در کوارتر چهارم در عدد 11 به تساوی رسیدند.

تیم زردپوش کردستان در بازی امروز با بازیکنانی چون سارا قجر، سمیرا محمدی، سمین طاهر‌نژاد، زهرا احمدی، مونا باریکار، سونیا حمه‌گلانی، مهرنوش احمدی، پگاه جهانبخش، لیلا صمدی، پردیس نامی‌ سنندجی و سمیه حقیقیان به مربیگری سروه ضرغامیان و سرپرست تیم سیما لطفی حضور داشت.

در مقابل تیم خراسان جنوبی با سپیده لشگری، آیدا صادق‌زاده، راحله دباغ‌پور، زینت بهشتی‌پور، نرجس محمدیان، مطهره حیدری‌کیا، سهیلا شمس‌آبادی و عذرا قادری به عنوان بازیکن و منصوره کریمی به عنوان مربی و رحیمه صفرخانی سرپرست این تیم شرکت دارند.

در ادامه این مسابقات ظهر امروز دو تیم بندرعباس و بروجرد به مصاف هم خواهند رفت.

بعد از ظهر امروز نیز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود که طی آن خوزستان و کرمانشاه به مصاف هم می‌روند، اصفهان برابر گیلان صف‌آرایی می‌کند و چهارمحال و بختیاری و قم رودرروی هم قرار می‌گیرند و در بازی آخر روز نخست کرمان و قزوین با هم بازی خواهند کرد.

به گفته مسئولان برگزاری این مسابقات، در پایان رقابت‌های دسته دوم، دو تیم برتر به دسته اول صعود کرده و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار