همراه اول
12. مرداد 1394 - 9:04   |   کد مطلب: 24462
مسابقات جودو نونهالان منطقه ۳ در همدان برگزار می شود
رئیس هیئت جودو استان همدان گفت: مسابقات جودو نونهالان منطقه ۳ با حضور شش استان و ۱۲ تیم در دانشگاه آزاد همدان برگزار می شود.

جلال نصرپور در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با اشاره به برگزاری مسابقات جودو نونهالان منطقه ۳ در همدان اظهار داشت: این مسابقات پنجشنبه و جمعه هفته جاری در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات با حضور استان های لرستان، مرکزی، ایلام، کرمانشاه، کردستان و همدان و ۱۲ تیم برگزار می شود و هر استان با دو تیم در این مسابقات شرکت می کند.

رئیس هیئت جودو استان همدان با اشاره به تیم نونهالان همدان گفت: مسابقه انتخابی تیم نونهالان استان همدان نیز با حضور ۶۰ نفر برگزار شد.

نصرپور عنوان کرد: تکلیف دو تیم همدان نیز در این مسابقات مشخص شده و با بهترین نفرات استان در این مسابقات شرکت می کنیم.

وی با بیان اینکه نهایت استفاده را از شرایط میزبانی خواهیم برد، گفت: دو تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مسایقات قهرمانی کشور نونهالان را به دست خواهند آورد.

رئیس هیئت جودو استان همدان یادآور شد: تمامی هیئت های استان ها برای پیشرفت جودو کشور تمرکز و سیاستگذاری خود را توجه به رده های سنی پایه نونهالان و نوجوانان گذاشته اند تا در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت جودو کشور باشیم.

نصرپور با اشاره به فعالیت هیئت های شهرستانی گفت: شهرستان های تویسرکان، نهاوند، بهار و ملایر از شهرستان های فعال هستند که در برنامه توسعه این هیئت توجه و فعال کردن سایر شهرستان های استان مدنظر است.

وی عنوان کرد: جودو همدان حرکت رو به رشدی دارد و از اصلی ترین و مهمترین برنامه های هیئت در سال جاری توجه ویژه به امر استعدادیابی و توجه به سنین پایه در این رشته است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار