همراه اول
12. مرداد 1394 - 9:09   |   کد مطلب: 24463
دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان:
اردوی تیم ملی تیراندازی نونهالان در همدان موفقیت آمیز بود
اردوی تیم ملی تیراندازی نونهالان در همدان موفقیت آمیز بود
دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان با اشاره به اردوی تیم ملی نونهالان در همدان گفت: نونهالان در مسابقات آسیایی هنگ کنک نتایج درخشانی گرفته اند که نشان از موفقیت آمیز بودن اردوی همدان است.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر در همدان با بیان اینکه همدان از قطب های ورزش تیر و کمان در کشور است، اظهار داشت: سایت اختصاصی تیر و کمان همدان در ورزشگاه ملت ایجاد شده و استعدادیابی در رده های پایه در این سایت زیر نظر مربیان توانمند انجام می شود.

ساسان رضوی مشعوف افزود: توجه به ایجاد مدارس تیر و کمان و استعدادیابی از اولویت های اصلی هیئت در سال جاری است که برنامه ریزی های مناسبی در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به لزوم استعدادیابی در ورزش گفت: استعدادیابی ورزشی از سنین شش سال به بالا قابل انجام بوده و از این نظر است که سطح قهرمانی در بعضی ورزشی ها به سن ۱۴ سال کاهش یافته و  ورزشکاران پس از ۲۵ سال قدرت مقابله با توان افراد کم سن تر را نداشته و از ورزش قهرمانی فاصله می گیرند.

دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان عنوان کرد: امروزه در کنار روش های متعددی که بسیاری از کشورهای صاحب نام در ورزش، برای کسب موفقیت در عرصه های ورزشی به کار می برند، استعدادیابی به منزله روشی علمی، متداول، فاقد زیان، قانون مند و مؤثر، با داشتن جنبه های مثبت دیگر برای هدایت نوجوانان به سمت ورزش قهرمانی، مورد قبول همگان است.

رضوی مشعوف با بیان اینکه برای کلاس های تابستانی برنامه ریزی داشته ایم، بیان کرد: از ماه های گذشته برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا دانش آموزان را جذب این رشته تاریخی و کهن کنیم.

وی افزود: در دین مبین اسلام آموزش و اهمیت این ورزش آنقدر بالاست که توصیه شده تیراندازی را به فرزندان خود بیاموزید چراکه تیراندازان با کمان نزد خدا گرامی تر هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار