همراه اول
12. مرداد 1394 - 9:25   |   کد مطلب: 24465
در روز نخست مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد در همدان صورت گرفت
کرمانشاه با اقتدار خوزستان را از پیش‌رو برداشت
تیم بسکتبال دختران دانشجو کرمانشاه موفق شد با اقتدا و با اختلاف 10 امتیاز برابر حریف خوزستانی خود به برتری رسید.

به گزارش همدان ورزش به نقل ازروابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از صبح یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با برگرازی یک بازی دیگر پیگیری شد.

در این رقابت تیم‌های کرمانشاه و خوزستان به قضاوت بنفشه بجنوردی، مهناز عمو و صنم کوهی به مصاف هم رفتند که در پایان چهار وقت قانونی این مسابقه تیم کرمانشاه موفق شد برابر دختران بسکتبالیست خوزستانی به برتری برسند.

کرمانشاهی‌ها در این مسابقه در کوارترهای اول، دوم و سوم با نتایج 17 بر12 ، 16 بر6 و 10 بر 7 به برتری رسید و در مقابل خوزستان تنها در کوارتر چهارم با حساب 16 بر 8 برابر حریف به برد دست پیدا کرد.

در پایان این مسابقات در مجموع تیم کرمانشاه با حساب 51 بر 41 برابر خوزستان به برتری رسید تا یکی از تیم‌های پیروز روز نخست لقب بگیرد.

در این مسابقه سرور حیاتی با 24 امتیاز پرامتیارآورترین بازیکنان کرمانشاهی‌ها بود و در مقابل فرحناز بهداروندی از خوزستان 20 امتیاز موثرترین بازیکن تیمش بود.

بعد از ظهر امروز نیز سه مسابقه دیگر برگزار می‌شود که طی آن به مصاف هم می‌روند، اصفهان برابر گیلان صف‌آرایی می‌کند و چهارمحال و بختیاری و قم رودرروی هم قرار می‌گیرند و در بازی آخر روز نخست کرمان و قزوین با هم بازی خواهند کرد.

 مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار