همراه اول
12. مرداد 1394 - 9:28   |   کد مطلب: 24466
در روز نخست مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد در همدان صورت گرفت
دختران گیلان حریف بسکتبالیست‌های اصفهانی‌ نشدند
دختران گیلان حریف بسکتبالیست‌های اصفهانی‌ نشدند
تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان موفق شد در یک بازی تماشایی حریف خود تیم گیلان را از پیش رو بردارد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از صبح یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با برد تیم اصفهان پیگیری شد.

در این رقابت دختران بسکتبالیست اصفهان و گیلان به قضاوت سمانه دهقان، شیوا قربانی و شورا اشترانی به مصاف هم رفتند که در پایان چهار وقت قانونی این مسابقه تیم اصفهان تواسنت برابر حریف شمالی خود به برتری برسد.

اصفهانی ها در این مسابقه در کوارترهای اول، دوم و سوم با نتایج 19 بر 3، 12 بر 9 و 14 بر 10 به برتری رسید و در مقابل گیلان تنها در کوارتر چهارم با حساب 19 بر 10 برابر حریف به برد دست پیدا کرد.

در پایان این مسابقه در مجموع تیم اصفهان با حساب 55 بر 41 برابر گیلان به برتری رسید تا با این پیروزی شرایط خوبی را در جدول داشته باشد.

در این مسابقه فروغ طباطبایی از اصفهان با کسب 16 امتیاز نقش موثری در پیروزی تیمش داشت و در مقابل فاطمه نظری با 18 امتیاز بهترین بازیکن گیلانی‌ها بود.

در ادامه این مسابقات چهارمحال و بختیاری و قم رودرروی هم قرار می‌گیرند و در بازی آخر روز نخست کرمان و قزوین با هم بازی خواهند کرد.

 مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار