همراه اول
12. مرداد 1394 - 9:32   |   کد مطلب: 24467
در روز نخست مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد در همدان صورت گرفت
اتفاق کم‌نظیر در بسکتبال دختران/ چهارمحال ها کار قمی‌ها را یک طرفه کردند
اتفاق کم‌نظیر در بسکتبال دختران/ چهارمحال ها کار قمی‌ها را یک طرفه کردند
در یک اتفاق جالب در مسابقه رسمی بسکتبال تیم دختران قم نتوانست در برابر حریف دو رقمی شود و تنها با کسب هفت امتیاز نتیجه را به حریف چهارمحالی خود واگذار کرد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از صبح یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با یک اتفاق جالب همراه شد که یک تیم نتوانست جمع امتیاز خود را دو رقمی کند.

در پنجمین مسابقه روز نخست این رقابت‌ها امروز یک نتیجه جالب رقم خورد که در کمتر مسابقه ورزشی رشته بسکتبال این اختلاف امتیاز بین دو تیم را شاهد هستیم.

  دو تیم قم و چهارمحال و بختیاری به قضاوت بنفشه بجنوردی، فاطمه بهرامی و منصوره علیخانی به مصاف هم رفتند که در پایان چهار وقت قانونی این مسابقه تیم چهارمحال و بختیاری توانست برابر تیم نه چندان قوی قم به برتری برسد.

دختران بسکتبالیست چهارمحال و بختیاری در این مسابقه در کوارترهای اول، دوم و سوم با نتایج 8 بر صفر، 23 بر صفر و هفت بر سه به برتری رسیدند و در مقابل تیم قم تنها در کوارتر چهارم با حساب 4 بر 2 برابر حریف به برد دست پیدا کرد.

در پایان این مسابقه در مجموع تیم چهارمحال و بختیاری با حساب 40 بر هفت برابرقمی‌ها به برتری رسید.

در این مسابقه الهام شاه ‌قلیان ازچهارمحال با کسب 17 امتیاز نقش موثری در پیروزی تیمش داشت و در مقابل زهرا چالاک با کسب شش امتیاز بهترین بازیکن قمی‌ها بود.

 مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار