همراه اول
12. مرداد 1394 - 9:34   |   کد مطلب: 24468
در روز نخست مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد در همدان
پیروزی ارزشمند دختران بلندقامت کرمان برابر قزوین
پیروزی ارزشمند دختران بلندقامت کرمان برابر قزوین
تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی کرمان در آخرین مسابقه در روز نخست مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان برابر حریف قزوینی خود به برتری رسیدند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با معرفی 6 تیم برتر روز نخست به کار خود پایان داد.

در آخرین روز نخست این رقابت‌ها دو تیم کرمان و قزوین برابر هم به میدان رفتند که در نهایت دختران بسکتبالیست کرمانی موفق شد حریف خود را شکست دهند.

در این مسابقه دختران بسکتبالیست کرمانی که به دلیلی از حضور در رقابت های دسته اول جا مانده بودند برای صعود مجدد به این دسته  در کوارترهای اول، دوم و سوم با نتایج 9 بر 7، 19 بر 10 و 13 بر هشت به برتری رسیدند و در مقابل تیم قزوین تنها در کوارتر چهارم با حساب13 بر 9 برابر حریف به برد دست پیدا کرد.

در مجموع چهار کوارتر بازی تیم کرمان با حساب 50 بر 38 مقابل قزوینی‌ها به پیروزی رسید تا ششمین برنده امروز به نام کرمانی‌ها رقم بخورد.

این رقابت‌ها روز دوشنبه 12 مرداد با برگزاری 6 مسابقه دیگر پیگیری خواهد شد.

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار