همراه اول
12. مرداد 1394 - 10:31   |   کد مطلب: 24471
وزنه برداران نوجوان ملایر در مسابقات قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد
رئیس اداره ورزش و جوانا شهرستان ملایر از شرکت وزنه برداران ملایری در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

مهدی رضایی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش گفت: با انجام رکورد گیری وزنه برداران نوجوان در سطح شهرستان ملایر جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور آقایان یاسر پیریایی و پوریا احمدی منفرد در رده سنی81-80 از تاریخ 94/5/13 راهی قزوین خواهند شد .

وی ادامه داد:  علیرضا زندی ، رضا شفیعی ، صالح شیرزادی و مهدی جعفری در رده سنی 79-78 ازتاریخ 94/5/20 راهی تهران خواهند شد.

رضایی بیان داشت: دو نفر از وزنه برداران جوان شهرستان به اسامی عباس زندی در وزن 77 کیلو و امیر حسین حسنی در وزن 105+ که هم اکنون در مسابقات بین المللی ددلیفت انتالیا ترکیه بسر می برند .

وی افزود: در یک رکورد کیری غیر رسمی با ثبت رکورد کشور به اردوی تیم ملی جوانان که در تاریخ 94/5/25 آغاز میشود دعوت خواهند شد.

مسابقات فوتبال چهار جانبه یادواره شهدای مظلوم یمن در ملایر برگزار شد

به گزارش همدان ورزش ،بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای مظلوم یمن و ابراز همدردی با کودکان بی گناه یمنی یک دوره مسابقه فوتبال چهار جانبه با شرکت تیمهای بخشهای جوکار ، سامن ، مرکزی و زند از تاریخ 6 تا 9 مرداد در زمین چمن مجموعه ورزشی سردار شهید حاج حسن تاجوک برگزار شد و در پایان نماینده بخش مرکزی موفق شد تیم روستای علوی  را با نتیجه 6 بر2 شکست دهد و فاتح این دوره از مسابقات گردد . شایان ذکر است این مسابقات با همت موسسه فرهنگی ورزشی وحدت ملایر برگزار گردید.

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار