همراه اول
12. مرداد 1394 - 13:42   |   کد مطلب: 24473
روز دوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان
بیرجندی‌ها با شکست بوشهر در یک قدمی صعود قرار گرفتند
بیرجندی‌ها با شکست بوشهر در یک قدمی صعود قرار گرفتند
روز دوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاداسلامی که به میزبانی همدان در جریان است با برتری تیم خراسان جنوبی مقابل تیم بوشهر پیگیری شد.

به گزارش همدان ورزش  ، مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با پیروزی دختران بسکتبالیست خراسان جنوبی دنبال شد.

در دومین بازی روز دوم این رقابت‌ها صبح دوشنبه تیم دختران بلندقامت بیرجندی به نمایندگی از استان خراسان جنوبی رو در روی حریف بوشهری خود با قضاوت بنفشه بجنوردی، صنم کوهی و نسرین بیات قرار گرفتند که در نهایت به پیروزی دست پیدا کرد.

در این مسابقه تیم خراسان جنوبی در کوارترهای دوم و چهارم برابر حریف خود با نتایج 17 بر 9 و 19 بر 14 به پیروزی رسید و در مقابل تیم بوشهر در کوارترهای اول و سوم با حساب 9 بر 6 و 16 بر 9 به برتری دست یافت.

 در پایان این مسابقه تیم خراسان جنوبی موفق شد با حساب51 بر 48 و تنها با سه اختلاف به برتری برسد تا تیم‌های صعودکننده این گروه به روز آخر کشیده شود.

از این کروه تیم کردستان امروز با قرعه استراحت مواجه بود و فردا دیدار حساس بوشهر و کردستان برای تعیین تیم‌های برتر از حساسیت بالایی برخودار شد.

این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز با 4 دیدار دیگر پیگیری خواهد شد:

بازی سوم: بندرعباس ـ اصفهان

بازی چهارم: خوزستان ـ قم

بازی پنجم: قزوین ـ زنجان

بازی ششم: کرمانشاه ـ چهارمحال و بختیاری

این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.

در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه که به نام گروه «د» نامگذاری شد سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.

 

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار