همراه اول
13. مرداد 1394 - 0:03   |   کد مطلب: 24476
روز دوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در همدان
خوزستانی‌ها سند سقوط قمی‌ها را امضا کردند
تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با برتری برابر تیم ضعیف قم وضعیت خود را برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های صعودکننده گروه بهبود بخشید.

به گزارش همدان ورزش؛ مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با پیروزی قاطع خوزستانی‌ها برابر تیم ضعیف قم همراه بود.

در چهارمین بازی روز دوم این رقابت‌ها بعد از ظهر دوشنبه تیم خوزستان به دنبال جبران شکست روز گذشته خود بود برابر تیم قم صف‌آرایی کرد.

این مسابقه با قضاوت صنم کوهی، شیوا قربانی و نسرین بیات برگزار شد که در نهایت این مسابقه به پیروزی خوزستانی همراه شد.

در این مسابقه دختران بسکتبالیست خوزستانی در هر چهار کوارتر برابر حریف خود با نتایج 10 بر 6، 12 بر صفر، 19 بر 4 و 9 بر دو به پیروزی رسیدند تا مقتدرانه در این بازی پیروز شوند.

در پایان این مسابقه تیم قم که در روز گذشته بازی ضعیفی را ارائه کرده بودند نتوانستند امروز هم برابر خوزستان حرف برای گفتن داشته باشند و در نهایت با حساب 50 بر 12 مقابل دختران اهوازی شکست را پذیرفتند.

فرحناز بهداروندی از تیم خوزستان با کسب 15 امتیاز بهترین بازیکن تیمش بود و در تیم مقابل زهرا چالاک تنها با کسب 6 امتیاز موثرین بازیکن تیم قم لقب گرفت.

با نتایج دو روزه این رقابت‌ها تیم قم با قبول دو شکست سنگین برابر تیم چهارمحال بختیاری و خوزستان یکی از چهار کاندیدای سقوط به دسته دوم محسوب می‌شود.

این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.

در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه که به نام گروه «د» نامگذاری شد سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.

این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز با 2 دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که طی قزوین و زنجان به مصاف هم می‌روند و در آخرین بازی کرمانشاه و چهارمحال و بختیاری برابر هم به میدان خواهند رفت.

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار