همراه اول
13. مرداد 1394 - 8:10   |   کد مطلب: 24486
روز دوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در همدان
اصفهانی‌ها با شکست قاطع بندرعباس به جمع 8 تیم صعود کرد
اصفهانی‌ها با شکست قاطع بندرعباس به جمع 8 تیم صعود کرد
تیم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان موفق شد با پیروزی قاطع برابر بندرعباس به مرحله بعد مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی همدان در جریان است راه پیدا کرد.

به گزارش همدان ورزش؛مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با راهیابی دختران بسکتبالیست اصفهان به مرحله بعدی پیگیری شد.

این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.

در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه که به نام گروه «د» نامگذاری شد سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.

در سومین بازی روز دوم این رقابت‌هاظهر دوشنبه تیم اصفهان که از آمادگی به نسبت بهتری در مقایسه با تیم‌های دسته دومی برخوردار است با قضاوت مهناز عمو، نصوره علیخانی و شورا اشترانی به مصاف تیم بندرعباس نماینده استان هرمزگان رفت که در نهایت این مسابقه به پیروزی اصفهانی‌ها و صعود آنها به مرحله بعد انجامید.

در این مسابقه دختران بسکتبالیست اصفهانی در هر چهار کوارتر برابر حریف خود با نتایج 24 بر 5، 10 بر سه، 20 بر 6 و 13 بر 12 به پیروزی رسیدند تا مقتدرانه در این بازی پیروز شوند.

در پایان این مسابقه تیم اصفهان موفق شد با اختلاف 41 امتیازی و نتیجه کلی 67 بر 26 به برتری برسد تا دومین تیم صعودکننده در جمع هشت تیم برتر معرفی شود.

به این ترتیب از گروه تیم‌های اصفهان و بروجرد به دور بعدی صعود کردند و فردا دو تیم گیلان و بندرعباس جدال سختی برای فرار از سقوط به دسته پایین‌تر را دارند.

این رقابت‌ها بعد از ظهر امروز با 3 دیدار دیگر پیگیری خواهد شد:

بازی چهارم: خوزستان ـ قم

بازی پنجم: قزوین ـ زنجان

بازی ششم: کرمانشاه ـ چهارمحال و بختیاری

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار