همراه اول
13. مرداد 1394 - 9:29   |   کد مطلب: 24493
روز دوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان
باخت سنگین زنجان برابر دختران بسکتبالیست قزوین
باخت سنگین زنجان برابر دختران بسکتبالیست قزوین
تیم بسکتبال دختران قزوین با شکست تیم زنجان امید خود را برای صعود در بین هشت تیم برتر مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشگاه آزاد پررنگ کرد.

به گزارش روابط  همدان ورزش؛ مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور که با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با پیروزی تیم قزوین برابر دختران زنجانی پیگیری شد.

این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.

در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه که به نام گروه «د» نامگذاری شد سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.

در پنجمین بازی روز دوم این رقابت‌ها عصر دوشنبه تیم قزوین که روز گذشته برابر کرمان شکست را پذیرا شده بود، موفق شد با ارائه یک بازی منطقی و زیبا به پیروزی دست پیدا کند و امید خود را برای صعود به مرحله بعد پررنگ کند.

سمانه دهقانی، منصوره علیخانی و شورا اشترانی قاضیان این مسابقه بودند که در پایان تیم قزوین توانست حریف زنجانی را شکست دهد.

در این مسابقه دختران بسکتبالیست خوزستانی در هر چهار کوارتر برابر حریف خود با نتایج 15 بر 10، 16 بر 10، 9 بر 7 و 10 بر 4 به پیروزی رسیدند تا مقتدرانه در این بازی پیروز شوند.

تیم زنجان که با یک روز تأخیر به همدان رسیده بود در نخستین بازی خود در رویداد ورزشی موفق عمل نکرد و نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت با حساب 50 بر 31 این مسابقه به سود تیم قزوین به پایان رسید.

یلدا افشاری بهترین بازیکن تیم قزوین بود که با کسب 16 امتیاز نقش مهمی در پیروزی تیمش داشت و در تیم مقابل زینب یمینی با به دست آوردن 10 امتیاز موثرین بازیکن تیم زنجان معرفی شد.

تیم قزوین در مرحله گروهی و بازی‌های دوره‎‌ای توانست یک شکست برابر تیم کرمان و یک پیروزی مقابل زنجان به دست آورد و باید منتظر مسابقه فردا بین دو تیم کرمان و زنجان بماند تا تکلیف دو تیم برتر این گروه مشخص شود.

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان در حال برگزاری است.

به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار