همراه اول
13. مرداد 1394 - 13:00   |   کد مطلب: 24498
در مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد
ثانیه ها مشخص کننده برترین‌ پرتاب‌کننده‌های ضربات پنالتی بسکتبال دختران
ثانیه ها مشخص کننده برترین‌ پرتاب‌کننده‌های ضربات پنالتی بسکتبال دختران
در حاشیه مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد رقابت‌های پرتاب پنالتی برگزار شد که در نهایت سه نفر برتر آن معرفی شدند.

به گزارش همدان ورزش؛ مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد کشور با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی(ع) واحد همدان آغاز شده و با برگزاری رقابت‌های پرتاب پنالتی پیگیری شد.

در این رقابت 12 تیم حضور پیدا کردند که از هر تیم دو نماینده حضور داشتند که در نهایت بهترین پرتاب‌کننده‌ها مشخص شدند.

شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها هر کدام 20 پرتاب پنالتی را انجام دادند که در نهایت ورزشکارانی که بیشترین پرتاب منجر به گل و موفق در کمتر زمان ممکن را داشتند به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

از تیم کرمان رحیمه ملکی (15 پرتاب) فرزانه افشاری (14 پرتاب)، تیم قزوین یلدا افشاری (10 پرتاب) زهرا خوش‌خصلت(10 پرتاب)

تیم بندرعباس، مریم محبیان (15 پرتاب) فوزیه زحمت‌پیشه (2 پرتاب)، تیم اصفهان نیکسا نظری (15 پرتاب) بهارک زوارزادگان (15 پرتاب)،تیم بروجرد نغمه فلاح امیری (9پرتاب) شیلر عباسی (6پرتاب)، تیم کرمانشاه کیمیا شعبانی (10 پرتاب) شیوا درسازان (11 پرتاب)، تیم کردستان

زهرا احمدی (7پرتاب) سمین طاهرنژاد (14 پرتاب)، تیم بوشهرمریم انگوتین (11پرتاب) یاسمن شریفیان (8 پرتاب)،تیم خراسان جنوبی

سهیلا شمس‌آبادی ( 7 پرتاب) زینت بهشتی‌پور (13 پرتاب) ،تیم چهارمحال و بختیاری سودابه صادقی (7 پرتاب) ساناز اسکندری (10 پرتاب)، تیم زنجان،عصومه شهبازی (10 پرتاب) زینب یمینی (14 پرتاب) در این رقابت‌ها تیم‌های قم و گیلان شرکت‌کننده‌ای نداشتند و در بین 24 ورزشکار تنها سودابه صادقی از چهارمحال و بختیاری از مربیان حضور داشت.

در پایان سه نفر برتر که بیشترین پرتاب را در کمترین زمان ممکن انجام داده بودند معرفی شدند و توسط صنم نظامی مسئول فنی مسابقات و آنیتا احمدی مسئول اجرایی این رقابت‌ها جوایزی به آنها اهدا شد.

رحیمه ملکی از کرمان با 15 پرتاب و زمان 1:24 نفر نخست شد و عنوان دومی به نکیسا نظری‌نژاد از اصفهان با 15 پرتاب موفق با زمان 1:25 رسید و مریم محبیان از بندرعباس با 15 پرتاب منجر به گل و زمان 1:28 در جایگاه سوم ایستاد.

رقابت‌های گروهی و تیمی با انجام 6 بازی دیگر روز سه‌شنبه پیگیری خواهد شد تا در نهایت هشت تیم صعودکننده به مرحله بعدی رفته و همچنین کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر مشخص شوند.

برنامه بازی‌های روز سه‌شنبه 13 مرداد به شرح ذیل است:

بازی نخست: بوشهر - کردستان

بازی دوم: بروجرد - اصفهان

بازی سوم: خوزستان - چهارمحال و بختیاری

بازی چهارم: قم - کرمانشاه

بازی پنجم: گیلان - بندرعباس

بازی ششم: کرمان - زنجان

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز شد و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی(ع) واحد همدان ادامه دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار