همراه اول
13. مرداد 1394 - 13:32   |   کد مطلب: 24499
روز سوم مسابقات دسته دوم بسکتبال دختران دانشجوی دانشگاه آزاد در همدان
بوشهر و بیرجند صعود کردند/ کردستان به دنبال تلاش برای بقا در دسته دوم
بوشهر و بیرجند صعود کردند/ کردستان به دنبال تلاش برای بقا در دسته دوم
تیم بسگتبال دختران بوشهر با شکست تیم کردستان به عنوان تیم نخست گروه به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

به گزارش همدان ورزش؛ روز سوم مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم و از روز یکشنبه و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان آغاز شده با حساسیت بیشتری پیگیری می‌شود تا تکلیف تیم‌های صعودکننده به دور بعدی و مشخص شدن تیم‌های سقوط کرده دنبال خواهد شد.

این رقابت‌ها بر اساس قرعه در گروه «الف» سه تیم بوشهر، کردستان و خراسان‌ جنوبی، در گروه «ب» چهار تیم بروجرد، اصفهان، گیلان و بندرعباس تقسیم‌بندی شدند.

در گروه «ج» خوزستان، چهارمحال و بختیاری، قم و کرمانشاه شرکت می‌کنند و در آخرین گروه که به نام گروه «د» نامگذاری شد سه تیم زنجان، کرمان و قزوین حضور دارند.

در نخستین مسابقه روز سوم دختران بسکتبالیست بوشهری برابر حریف کردستانی به میدان رفتند که در نهایت موفق شدند با 10 اختلاف امتیازی ضمن پیروزی در این رقابت به عنوان تیم نخست از گروه به مرحله بعد صعود کنند.

بوشهری‌ها که از آمادگی جسمانی بهتری نسبت به حریف خود برخوردار بودند در کوارترهای اول، دوم و چهارم به نتایج 15 بر8، 9 بر 6 و 10 بر هشت به برتری رسیدند و دختران ورزشکار کرد تنها در کوارتر سوم با حساب 6 بر چهار پیروز شدند.

در مجموع تیم بوشهر که بازی بهتری را ارائه کرده بودند و با نتیجه 38 بر 28 به برتری رسید و جواز صعود به دو بعدی را کسب کرد.

در این گروه تیم خراسان جنوبی استراحت داشت و با نتایجی که به دست آمد بوشهری‌ها به عنوان تیم نخست صعود کرد و باید در مرحله بعد برابر تیم دوم گروه «د» به میدان برود.

همچنین تیم خراسان جنوبی که عنوان دومی گروه را به دست آورده باید به مصاف تیم اول گروه «د» برود.

تیم کردستان هم که به عنوانی بهتر از رده سوم دست پیدا نکرد برای بقا در دسته دوم باید مقابل تیم سوم گروه «د» یک مسابقه برگزار کند.

این رقابت‌ها با انجام 5 بازی دیگر روز سه‌شنبه پیگیری خواهد شد تا در نهایت هشت تیم صعودکننده به مرحله بعدی و همچنین کاندیداهای سقوط به دسته پایین‌تر مشخص شوند.

برنامه بازی‌های روز سه‌شنبه 13 مرداد به شرح ذیل می‌باشد:

بازی دوم: بروجردـ اصفهان

بازی سوم: خوزستان ـ چهارمحال بختیاری

بازی چهارم: قم ـ کرمانشاه

بازی پنجم: گیلان ـ بندرعباس

بازی ششم: کرمان ـ زنجان

مسابقات بسکتبال دسته دوم دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور 14 تیم از روز یکشنبه 11 مرداد آغاز و تا روز 16 مرداد به میزبانی همدان و در سالن ورزشی امام علی (ع) واحد همدان برگزار خواهد شد.

به گفته مسئولان برگزاری در پایان این رقابت‌ها دو تیم برتر به دسته اول و چهار تیم به دسته پایین‌تر سقوط خواهند کرد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار