همراه اول
14. مرداد 1394 - 8:30   |   کد مطلب: 24512
مسابقات ورزشی خبرنگاران در روز خبرنگار
در آستانه روز خبرنگار به همت خانه مطبوعات استان، جمعی از خبرنگاران با حضور در تور یکروزه نهاوند روزی شاد و پرهیجان را با برگزاری مسابقات ورزشی در 2 بخش آقایان و بانوان سپری کردند.

در این تور تفریحی بانوان و آقایان خبرنگار استان در 2 رشته ورزشی طناب‌کشی و دارت رقابت کردند که تیم‌ها و نفرات برتر در هر دو بخش معرفی شدند.
در رشته دارت و در بخش بانوان پس از برگزاری 3 دور، ندا رستمی از روزنامه همدان‌پیام با کسب بیشترین امتیاز در جایگاه نخست ایستاد،‌ مریم شهابی‌باهر از خبرگزاری فارس به مقام دوم و نگین احمد‌وند از نهاوند عنوان سوم را از آن خود کرد.
همچنين عباس ترابی،‌ زیاد جهانیان و سجاد سیف از نهاوند هم به ترتیب عناوین اول تا سوم رشته دارت در بخش آقایان خبرنگار را به خود اختصاص دادند.
مسابقات رشته طناب‌کشی هم در دو بخش پیگیری شد و تیم بانوان خبرنگار نهاوند با ترکیب فاطمه ظفری، میترا عباسی، شیما حیدری، سحر زمانیان، سمیه شفایی و نگین احمدوند مقام اول را به دست آورد. همچنین تیم بانوان خبرنگار همدان هم با ترکیب آذین رضايی، معصومه علیزاده، ندا رستمی،‌ سمیرا قادری ندیب، زهرا ذوالفقاری و سیده فریده حسینی‌فرزام در رده دوم قرار گرفت.
در رقابت‌‌های طناب‌کشی آقایان تیم نهاوند با ترکیب سجاد سیف،‌ بهروز بحیرایی، مهدی بحیرایی، مهدی سهرابی، کوروش قیاثوند و محمد مؤید‌زاده عنوان نخست را از آن خود کرد.
تیم آقایان خبرنگار همدان هم متشکل از محمد‌حسین نوری‌فر، ید‌ا... طاقتی‌احسن، مهدی مرادی، علی ازمیری، علی فردوسی‌پور و امیر غلامی در رقابت‌های طناب‌کشی مقام دوم را به دست آوردند.
گفتنی است؛ این رقابت‌ها در سراب گیان نهاوند برگزار شد و پس از پایان رقابت‌ها به تیم‌ها و نفرات برتر احکام قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار