همراه اول
18. مرداد 1394 - 9:05   |   کد مطلب: 24602
اهدای 6 خودرو به نکونام و احتمال تغییر مدیرعامل باشگاه سایپا؟!
شایعه تغییر مدیرعاملی باشگاه سایپا این روزها بیش از گذشته به گوش می رسد شایعه ای که برخی آن را به قرارداد نکونام هم ربط می دهند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از  دانا باشگاه سایپا به نظر آرام به نظر می رسد اما برخی از ارکان باشگاه از شرایطی که در سایپا وجود دارد راضی به نظر نمی رسند. از بازیکنان گرفته تا سرمربی و حتی برخی از اعضای هیات مدیره از برخی رفتارهای مدیرعامل باشگاه گلایه مند هستند! شنیدیم که حتی شایعه برکناری بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا منتشر شده است. رضایی که مدیر خوبی به نظر می رسد اما به دلیل آشنا نبودن به شرایط ورزش و بخصوص فوتبال مشکلاتی برایش در باشگاه پیش آمده است. همین مسایل باعث شده که زمزمه تغییر او به گوش برسد. شایعه ای که البته اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال سایپا آن را تکذیب می کند.

از سویی دیگر گفته می شود قرارداد جواد نکونام و همچنین برخی مسایل دیگر باعث نارضایتی اعضای هیات مدیره باشگاه سایپا شده است. مدتی پیش جزئیات قرارداد نکونام فاش شد اما گفته می شود این مساله هم خیلی درست نیست و اینکه در قرارداد او اهدای 3 خودرو سراتو به او قید شده درست نیست و ظاهرا قرار است سایپا به کاپیتان سابق تیم ملی 6 خودرو سراتو اهدا کند! از سویی دیگر مبلغ قرارداد او با باشگاه سایپا 600 میلیون تومان است. همه این شرایط باعث شده که بحث تغییر مدیرعامل باشگاه سایپا را جدی تر کند!

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار