همراه اول
18. مرداد 1394 - 9:56   |   کد مطلب: 24609
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد:
برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جوانان و ورزشکاران
برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جوانان و ورزشکاران
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گفت : مسابقات قرآنی ویژه جوانان و ورزشکاران به صورت شهرستانی و استانی برگزار می شود و برترین های این مسابقات به حوزه معاونت فرهنگی و آموزشی وزارت ورزش و جوانان معرفی می شوند تا در مسابقات کشوری حضور پیدا کنند .

به گزارش همدان ورزش؛ اسداله ربانی مهر گفت : این مسابقات در بخش های دل نگاشته ، مفاهیم ، روان خوانی ، روخوانی ، قرائت تحقیق ، تحلیل ، اذان ، حفظ موضوعی آیات و روایات ویژه جوانان و ورزشکاران برگزار می شود و از برگزیدگان درسه سطح شهرستانی ، استانی و ملی تقدیر می شود .

وی گفت : هدف از اجرای این مسابقات ترویج فرهنگ قرآنی بین جوانان است و هم اکنون بیش از 30 هیئت و سازمان مردم نهاد دارای تشکل قرآنی هستند .

ربانی مهر گفت : هر چند این مسابقات کشوری و ابلاغی از سوی وزارت است در طرح ساماندهی فرهنگی فضاها و اماکن ورزشی توجه ویژه ای به برنامه های قرآنی شده است و در سه ماه اخیر برنامه های چون محفل انس با قرآن جوانان ، تقدیر از فعالین قرآنی و حمایت از برنامه های قرآنی ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد را در برنامه داشته ایم .

لازم به ذکر است افرادی که قصد شرکت در این مسابقات را دارند باید تا 20 شهریور ماه به کارشناس فرهنگی حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه و ثبت نام کنند و با تهیه کتاب های ویژه به صورت رایگان در این مسابقات که مرحله استانی آن اواخـر شهـریور یا اوایل مهـرماه برگزار می شود ثبت نام نمایند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار