همراه اول
19. مرداد 1394 - 0:34   |   کد مطلب: 24623
قايقراني همدان در مسير پيشرفت
معاون توسعه امور ورزشي اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: قایقرانی در ارزیابی صورت گرفته از سوی کارشناسان اداره‌کل ورزش و جوانان استان در مجموع بخش آقایان و بانوان به عنوان هیأت برتر در چهار ماهه نخست سال‌جاری معرفی شد.

"رسول منعم" امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)_منطقه همدان، اظهار كرد: بر اساس ارزیابی‌های کارشناسان اداره‌کل، هیأت‌های برتر ورزشی همدان در چهار ماهه نخست سال‌جاری مشخص شدند.

وی در مورد نحوه ارزیابی عملکرد هیأت‌های ورزشی بیان کرد: محورهای لازم برای بررسی نحوه عملکرد هیأت‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان ابلاغ شده است و برهمین اساس کارشناسان اداره ورزش و جوانان ارزیابی‌های لازم در مورد هیأت‌های ورزش استان را انجام دادند.

منعم ادامه داد: ارزیابی‌های صورت گرفته موجب می‌شود تا میزان توانمندی مسئولان هیأت‌های ورزشی مشخص شود و در همین چارچوب بهتر است افرادی که شاخص‌های لازم را برای شکوفایی رشته‌های ورزشی استان ندارند از هیأت‌ها کناره‌گیری کنند.

معاون توسعه امور ورزشي اداره‌کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار کرد: بر اساس ارزیابی صورت گرفته قایقرانی، کشتی، بدنسازی و پرورش اندام، والیبال، دوومیدانی، جودو، نابینایان و کم‌بینایان، کونگ‌فو، ورزش‌های همگانی و ورزش‌های بیماران خاص به ترتیب 10 هیأت ورزشی برتر استان همدان در این مدت شناخته شدند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار