4. آذر 1397 - 9:49   |   کد مطلب: 24695
 میان وعده های مغذی برای اداره
چه به دنبال کاهش وزن باشید چه تثبیت آن، آماده کردن میان وعده های سالم برای اداره بسیار مهم و ضروری است

همدان ورزش: سوخت رسانی به بدن با مواد مغذی با کیفیت سطح انرژی را افزایش می دهد، و سطح کارایی را بالا می برد. همچنین خوردن میان وعده ی سالم هوس خوردن غذاهای ناسالم و قندی را کاهش می دهد.
1- میوه تازه: شاید از شنیدن نام میوه تازه آن هم برای اداره متعجب شوید. میوه های مورد علاقه خود را به صورت سالاد در بیاورید و داخل یک ظرف در یخچال اداره نگه داری کنید. میوه هایی مانند سیب، پرتقال، و گلابی برای این کار بسیار مناسب هستند.
2- سبزیجات: با خود مقداری هویج کوچک، قطعات کرفس و یا دانه های سویا به اداره ببرید. می توانید یک ظرف مخصوص نگه داری از سبزیجات برای خود بخرید اما در آن سس نریزید. اگر سبزیجات را دوست ندارید خالی استفاده کنید می توانید با ماست یا حموس میل کنید.
3- بارهای سالم: متاسفانه همه ی بارها سالم نیستند، به دنبال بارهایی باشید که قند کم و فیبر و پروتئین بالایی دارند. اگر باری بخورید که سرشار از قند و کربوهیدرات باشد ممکن است مدتی بعد دوباره احساس گرسنگی کنید.
4- مخلوط آجیل و میوه خشک: برای خود در خانه مخلوطی از آجیل و میوه خشک درست کنید. این میان وعده جای زیادی نمی گیرد و می توانید هر روز به سادگی آن را به همراه خود ببرید. این مخلوط سرشار از پروتئین، فیبر و مواد مغذی است.
5- کراکر سبوس دار: خوردن کراکر سبوس دار به جای یک پاکت چیپس خیلی سالمتر است در ضمن کراکر آن تردی که به دنبالش هستید نیز دارد. اگر می خاهید کراکر را به عنوان یک میان وعده پیش از ورزش میل کنید می توانید آن را با مقداری پنیر ترکیب کنید تا هنگام تمرین انرژی پایداری داشته باشید.
6- کره بادام زمینی: یک وعده کره بادام زمینی کاملا راضیتان می کند، می توانید یک شیشه برای خود بخرید و تا مدت زیادی آن را روی سیب یا کراکر های خود بمالید و میل کنید.
7- ماست لیوانی: یک عدد ماست لیوانی می تواند ساده ترین میان وعده ممکن باشد. این غذای سرشار از پروتئین اگر با مقداری میوه یا عسل نیز ترکیب شود فوق العاده است.
8- پاپ کورن: گول پاپ کورن های کره ای و نمکی داخل بسته بندی را نخورید، می توانید با استفاده از اجاق یا مایکروفر خانه نسخه سالم و کم کالری پاپ کورن را تهیه کنید و در اداره با خیالی آسوده مقدار زیادی از آن را میل کنید.

کاری از گروه ترجمه به اندام ( دکتر کرمانی )

دیدگاه‌ها

دیدگاه شما

آخرین اخبار