همراه اول
24. مرداد 1394 - 11:02   |   کد مطلب: 24719
روز نخست المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور در همدان
تبریزی‌ها فاتح جدال آذری‌ها شدند/ ارومیه باخت و آخر گروه شد
تبریزی‌ها فاتح جدال آذری‌ها شدند/ ارومیه باخت و آخر گروه شد
مسابقات بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور که به میزبانی همدان در جریان است با برتری دختران تبریزی برابر حریف آذری خود پیگیری شد.

به گزارش همدان ورزش؛ المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شد با برگزاری مسابقات دور نخست رشته بسکتبال پیگیری شد.

در یکی دیگر از مسابقات مرحله نخست و از گروه «ج» دو تیم آذری‌زبان تبریز و ارومیه با قضاوت شیوا رسازاده، نسرین بیات و فاطمه جوادی برابر هم به میدان رفتند که در نهایت تیم آذربایجان شرقی موفق شد بهتر عمل کند و با اختلاف 21 امتیاز حریف آذری و همسایه خود را از پیش‌رو بردارد.

دختران ورزشکار تبریزی در کوارترهای اول، دوم و چهارم با نتایج هفت بر سه، 11 بر صفر و 12 بر چهار به برتری رسیدند و در مقابل ارومیه‌ای‌ها تنها در کوارتر سوم موفق عمل کردند و با نتیجه هشت بر 6 پیروز میدان شدند.

در مجموع این مسابقه آذربایجان شرقی با اختلاف 21 امتیازی و با حساب 36 بر 15 به پیروزی رسید تا ضمن کسب نخستین پیروزی خود باعث شود تا ارومیه‌ای‌ها با قبول دومین شکست پیاپی در جایگاه آخر گروه سه تیمی خود قرار بگیرند.

در این مسابقه سحر دادرسی با کسب 13 امتیاز بهترین بازیکن تیم آذربایجان شرقی لقب گرفت.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار