همراه اول
24. مرداد 1394 - 12:04   |   کد مطلب: 24721
جدال دختران کردزبان به سود سنندجی‌ها به پایان رسید
مسابقات بسکتبال المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای کشور که به میزبانی همدان در جریان است با درخشش دختران بسکتبالیست کردستانی همراه شد.

به گزارش همدان ورزش، المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شد با برگزاری مسابقات  دور نخست رشته بسکتبال پیگیری شد.

در دور نخست و از گروه «الف» دو تیم همسایه کردستان و کرمانشاه با قضاوت فاطمه بهرامی، راضیه خراسانی و زهرا مهری به مصاف هم رفتند که در یک بازی نزدیک و زیبا و تنها با یک امتیاز اختلاف پیروزی به نام دختران بسکتبالیست سنندجی ثبت شد.

در این مسابقه کرمانشاهی‌ها تواسنتند در سه کوارتر ابتدایی بازی با نتایج 18 بر 11، 19 بر 17 و 19 بر 13 به برتری رسیدند اما تیم کردستان به بازی برگشتند و در کوارتر پایانی با حساب 28 بر 22 به پیروزی رسیدند.

در مجموع کردستانی‌ها عملکرد بهتری داشتند و تنها با یک امتیاز اختلاف با نتیجه 69 بر 68 به برتری رسیدند تا یکی از امیدهای این گروه برای رسیدن به جمع سه تیم برتر این رقابت‌ها باشند.

در این بازی زهرا احمدی از کردستان به تنهایی 43 امتیاز برای تیمش کسب کرد تا پرامتیازآوردترین بازیکن این میدان لقب بگیرد.

همچنین در این مسابقه شیوا شعبانی بهترین ریباندر در بخش دفاع با 14 امتیاز و در بخش حمله با 10 امتیاز معرفی شد.

رقابت‌های گروهی و دوره‌ای بسکتبال عصر جمعه و صبح شنبه پیگیری می‌شود و بعد از مشخص شدن تیم‌های برتر 9 تیم حاضر برای کسب عناوین اول تا نهم با هم جدال خواهند کرد.

در این رقابت‌ها 9 تیم حاضر در سه گروه تقسیم شدند که در گروه «الف» کرمانشاه، تهران و کردستان و در گروه «ب» اصفهان، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان رضوی و در گروه «ج» آذربایجان غربی، خوزستان و آذربایجان شرقی حضور دارند.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده و روز 26 مرداد با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد

دیدگاه شما

آخرین اخبار