همراه اول
25. مرداد 1394 - 8:43   |   کد مطلب: 24735
خوزستان و تهران به فینال تنیس روی میز رسیدند/ارومیه و اصفهان به دنبال عنوان سومی
المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما کشورکه به میزبانی همدان در جریان است با مشخص شدن تیم‌های فینالیست رقابت‌های تنیس روی میز پیگیری شد.

به گزارش همدان ورزش، المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سما  کشور که از ظهر جمعه در سه رشته آمادگی جسمانی، بسکتبال و تنیس روی میز به میزبانی همدان آغاز شد با انجام مرحله نیمه‌‎نهایی مسابقات تنیس روی میز پیگیری شد که در نهایت تیم‌های فینالیست و همچنین برگزارکننده‌های بازی رده‌بندی پیگیری شد.

بنا بر قرعه در جدول یک سه تیم تهران، خراسان رضوی و آذربایجان غربی با هم در یک گروه و چهار تیم خوزستان، آذربایجان شرقی، کردستان و اصفهان در جدول دو به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.
در پایان رقابت‌های دوره‌ای در نهایت تیم‌های تهران به عنوان تیم نخست و آذربایجان غربی تیم دوم از گروه یک به مرحله بعدی صعود کرده و همچنین از گروه دیگر نیز تیم خوزستان صدرنشین و اصفهان هم به عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

این چهار تیم مسابقات خود را در مرحله نیمه‌نهایی به صورت ضربدری پیگیری کردند که در نهایت تیم تهران با غلبه بر تیم مدعی اصفهان راهی بازی پایانی شد.

در دیگر مسابقه این مرحله تیم خوزستان موفق شد تیم آذربایجان غربی را از پیش‌رو بردارد و به دیدار فینال راه پیدا کرد.

در مرحله نهایی صبح یکشنبه تیم‌های تهران و خوزستان برای شناسایی قهرمان برابر هم قرار می‌گیرند و دو تیم ارومیه و اصفهان برای کسب عنوان سومی به مصاف هم می‌روند.

عصر شنبه این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات انفرادی پیگیری شده است که به صورت تک حذفی برگزار خواهد شد تا در نهایت تنیس‌باز برتر به عنوان قهرمان این رقابت‌ها معرفی شود.

المپیاد ورزشی دختران دانشجوی سمای سراسر کشور که با حضور 280 ورزشکار در سه رشته بسکتبال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی از روز جمعه 23 مرداد در همدان آغاز شده روز 26 این ماه با اعلام تیم‌ها و نفرات برتر به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار