همراه اول
25. مرداد 1394 - 10:55   |   کد مطلب: 24744
جوانان همدانی با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند
در اولین روز هفته کرامت جمعی از جوانان و دبیران سازمان های مردم نهاد همدان با حضور در مزار شهدای گمنام پارک مردم با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش همدان ورزش؛ پس از گذشت پنج روز از خاکسپاری شهدای گمنام در پارک مردم جمعی از جوانان و دبیران سازمان‌های مردم نهاد همدان در اولین روز هفته کرامت با شهدای گمنام خاکسپاری شده در بوستان مردم تجدید میثاق کردند.
در این مراسم ربانی مهرمعاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، اعضای سمن ها، فعالین فرهنگی حضور داشتند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در مراسم عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا گفت: مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و بنابراین وظیفه ماست تا با حضور در مزار شهدا به آنها ادای احترام کنیم.

وی افزود: امروز اگر اقتدار ایران جهانی شده است همه را مدیون رشادت های شهدا هستیم و اکنون وظیفه جوانان و نوجوانان نسل جدید است تا ادامه دهنده راه شهدا باشند.

ربانی مهر اظهار کرد: همه سمن‌های وابسته به معاونت امور جوانان به ویژه سمن تخصصی ایثار و شهادت آمادگی دارند تا با همکاری جوانان، اجرای برنامه‌های فرهنگی در مزار شهدای گمنام خاکسپاری شده در پارک مردم را برعهده بگیرند.

گفتنی سه شهید گرانقدر دفن شده در پارک مردم در سنین 19 ، 20 و 21 سالگی در 3 سال متفاوت 62، 65 و 67 به مقام شهادت نائل آمدند که شهید 19 ساله در عملیات محرم، شهید 20 ساله در عملیات آفندی و شهید 21 ساله در تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات تفحص شده است.
3

دیدگاه شما

آخرین اخبار