همراه اول
28. مرداد 1394 - 12:58   |   کد مطلب: 24793
برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی بمناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در ملایر
بمناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر و در راستای اشاعه سیره زندگی آن حضرت بانوان ورزشکار ملایر در چند باشگاه ورزشی این شهرستان جشنواره فرهنگی ورزشی برگزارشد.

به گزارش همدان ورزش؛ بمناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر و در راستای اشاعه سیره زندگی آن حضرت بانوان ورزشکار ملایر در چند باشگاه ورزشی این شهرستان جشنواره فرهنگی ورزشی برگزار کردند.

در تاریخ 94/5/18 باهمکاری هیئت معلولین و هیئت بیماریهای خاص در سالن شهید بهشتی چند مسابقه ورزشی بین بانوان معلول و بیماران خاص برگزار شد. در تاریخ 94/5/25 سرکار خانم کرمی از حوزه علمیه ملایر برای بیش از 100 نفر از بانوان ورزشکار در باشگاه فرهنگی ورزشی آریو در مورد زندگی نامه حضرت معصومه (س)سخنرانی کردند و به همین مناسبت مراسم جشن باشکوهی در تاریخ 94/5/27 ، با حضور بیش از 300 نفر از دختران و بانوان ورزشکار در سالن ژیمناستیک شهید محمد شاملو برگزار شد .

در این مراسم که به همت هیئت همگانی و هیئت ووشو بر پا شده بود بعد از قرائت قرآن و سرود ملی و مولودی خوانی ، حرکات نمایشی ووشو به اجرا درآمد و در پایان به 5 نفر از دختران نمونه و نخبه ملایر جوایز نفیسی اهدا گردید که اسامی آنان بشرح ذیل میباشد : خانمها :معصومه جانجان رتبه برتر حوزه علمیه ، زینب برزگر دانش آموز برتر در المپیادهای کشوری ، فاطمه همتی کارشناس ارشد مدیریت و موئلف مقاله های متعدد ، مهسا رحیمی جوان نخبه و پژوهشگر برتر و سمانه اسماعیلی مخترع دستگاه کنترل هوشمند خودرو با چشم.

انتهای پیام/

برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی بمناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در ملایر
برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی بمناسبت ولادت حضرت معصومه (س) در ملایر

دیدگاه شما

آخرین اخبار