همراه اول
31. مرداد 1394 - 8:58   |   کد مطلب: 24835
بازیگرانی که ممنوع التصویر می شوند؟! +عکس
علی رغم انتشار تصاویر بد حجاب بسیاری از بازیگران زن هنوز رئیس سازمان صدا و سیما اقدامی در راستای ممنوع التصویری این بازیگران انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری شهدای ایران؛ رشد و افزایش چشم گیر شبکه های اجتماعی موبایلی پای بسیاری از بازیگران را به این شبکه ها رسانید و مردم بی واسطه در جریان جدید ترین تصاویر بازیگران به ویژه بانوان قرار گرفتند.

شبکه موبایلی «اینستاگرام» که کارویژه اصلی آن انتشار عکس است، بیش از سایر شبکه ها در میان بازیگران طرفدار دارد تا جایی که انتشار برخی تصاویر بدحجاب از بازیگران در این شبکه، منجر شد تا مدتی پیش دکتر سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما از ممنوع التصویر شدن بازیگرانی که تصاویر خلاف موازینشان را منتشر می کنند خبر دهد. این خیر یک بار تکذیب و بعد مجدداً تایید شد،  حتی پای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی را نیز به این پرونده گشود و اعضای این کمیسیون از سرافراز خواستند تا مصوبه شورای نظارت بر صدا و سیما را اجرایی کند.

در این میان علی رغم انتشار تصاویر بد حجاب بسیاری از بازیگران زن هنوز رئیس سازمان صدا و سیما اقدامی در راستای ممنوع التصویری این بازیگران انجام نداده است.

تصاویر زیر دو عکسی است که بسیاری از رسانه های اصلاح طلب در 24 ساعت گذشته به عنوان عکس های زیبا! (بخوانید بی حجاب و بد حجاب) از هانیه توسلی و نیکی کریمی منتشر کرده و اعلام کرده اند این دو تصویر در صفحه شخصی اینستاگرام این دو بازیگر منتشر شده و جدیدترین عکس های این بازیگران است.

حال باید پرسید آیا صدا و سیما کمیته ای جهت بررسی صفحات هنرمندانش ایجاد کرده است تا در صورت تخلف رسیدگی شود و ممنوع التصویری ادعا شده تا چه حد صحت دارد و دیگر چه تصویری باید منتشر شود تا خلاف موازین بودنش برای صدا و سیما  را به اثبات برساند؟!
 

دو عکس زیبا از هانیه توسلی و نیکی کریمی

دو عکس زیبا از هانیه توسلی و نیکی کریمی

دیدگاه شما

آخرین اخبار