همراه اول
1. شهريور 1394 - 0:07   |   کد مطلب: 24845
 همه مقدمات برای برگزاری المپیاد فراهم شده است
دکتر صفایی به مقدمات برگزاری المپیاد اشاره و تاکید کرد: در جلسه ایی که با استاندار همدان داشتیم همه نهادهای سیاسی و اداری استان برای هرچه بهتر برگزار شدن المپیاد قول همکاری و مساعدت را داده اند.
به گزارش همدان ورزش؛رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در گفت و گو باکمیته اطلاع رسانی هفتمین المپیاد ورزشی دختران پیام نور سراسر کشور گفت: المپیاد ورزشی دختران دانشگاه های پیام نور، رویدادی ورزشی، ملی و سراسری با حضور هزار و 500 دانشجو از 31 استان و در 10 رشته شهریور ماه سالجاری برگزار می شود.
 دکتر صفی الله صفایی افزود: به طور قطع برگزاری این المپیاد زمینه معرفی هرچه بیشتر استان را فراهم می آورد زیرا افراد شرکت کننده در این المپیاد هریک سفیرانی برای استان خواهند شد.
وی به مقدمات برگزاری المپیاد اشاره و تاکید کرد: در جلسه ایی که با استاندار همدان داشتیم همه نهادهای سیاسی و اداری استان برای هرچه بهتر برگزار شدن المپیاد قول همکاری و مساعدت را داده اند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان خاطرنشان کرد: علاوه بر استاندار و مسئولین استانی روسای هیئات ورزشی و مدیرکل تربیت بدنی استان نیز در معرفی داوران بومی و در اختیار قراردادن برخی از سالن های ورزشی دانشگاه پیام نور را در اجرای این رویداد مهم استانی یاری می دهند.
وی اضافه کرد: برگزاری چنین رویداد بزرگ ورزشی در استان عزم جدی می خواهد که خوشبختانه عوامل اجرایی همه هماهنگی ها را انجام داده اند و تنها خواسته ما حضور مسئولین و مردم در مراسم افتتاحیه و اختتامیه است.
صفایی با دعوت از رسانه های استان برای پوشش خبری این المپیاد، تصریح کرد: از همه رسانه های استان دعوت می شود در کنار عوامل اجرایی، برنامه های المپیاد را به بهترین شکل ممکن پوشش دهند.
لازم به ذکر است، این دوره از رقابت ها از تاریخ 16تا21 شهریور به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار