همراه اول
7. شهريور 1394 - 7:39   |   کد مطلب: 24918
دارنده مدال طلای وزن 58 کیلوگرم کشتی فرنگی نوجوانان جهان؛
آرزویم رسیدن به طلای جهان و المپیک است/ جو فینال مسابقات جهانی بسیار سنگین بود
دارنده مدال طلای وزن 58 کیلوگرم کشتی فرنگی نوجوانان جهان گفت: تمام آرزو و هدفم رسیدن به مدال طلای جهان و سپس المپیک است که امیدوارم به آن دست پیدا کنم.

به گزارش همدان ورزش؛ امین کاویانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره کسب مدال طلای جهان گفت: خوشحالم که موفق به کسب مدال طلا شدم، حریفان بسیار قدرتمندی داشتم و تقریباً در تمام مسابقات با اختلاف کمی به پیروزی رسیدم. کشتی‌های بسیار نزدیکی در این مسابقات گرفتم که تمام حریفانم از آمادگی بالایی برخوردار بودند.

وی ادامه داد: جو دیدار فینال برای من بسیار سنگین بود، اما خدا کمک کرد و با کسب مدال طلا مزد زحماتم را گرفتم. حدود 8 ماه برای حضور در این مسابقات در اردو بودیم و 3 سال است که در اردوهای تیم ملی برای رسیدن به این مدال زحمت کشیده‌ام. تمام آرزو و هدفم رسیدن به مدال طلای جهان و سپس المپیک است که امیدوارم بتوانم به آن دست پیدا کنم.

کشتی‌گیر اندیمشکی تیم نوجوانان گفت: از مربیان و برادران اسفندیاری‌فر که زحمت زیادی برای کشتی خوزستان و من کشیده‌اند تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم همین روند را در رده سنی جوانان نیز ادامه دهم تا اگر انتخاب شدم بتوانم همین مدال را در جوانان هم تکرار کنم. از سال آینده باید در رده سنی جوانان به میدان بروم و میدانم که کار سختی برای انتخاب شدن خواهم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار