همراه اول
7. شهريور 1394 - 21:12   |   کد مطلب: 24930
سبزپوشان همچنان روی نوار ناکامی قدم برمی‌دارند؛
دومین تساوی پاس در خانه
پاس همدان نتوانست در دومین بازی خانگی خود از سد فجر عبور کند و در میان ناباوری در دقایق آخر از شکست گریخت و به تساوی دست یافت.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، عصر امروز تیم پاس همدان در سومین هفته از لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور برابر فجر سپاسی صف‌آرایی کرد که در نهایت نتوانست به نتیجه‌ای جز تساوی یک بر یک برسد.

نمای کلی بازی:

گل‌ها: وحید جلالی‎نیا دقیقه 91 برای پاس همدان

ایمان باصفا دقیقه 29 برای فجر سپاسی

اخطار: مختار جمعه‌زاده دقیقه 24، وحید جلالی‌نیا دقیقه 29 برای پاس همدان

وفا هخامنش دقیقه 63، رامتین سلیمان زاده دقیقه 85 برای فجر سپاسی

اسامی تیم پاس همدان: مسعود همامی، وحید جلالی‌نیا، میلاد صادقیان، روح‌الله سلطانی، محسن ورزکار، رسول پیرزاده(دقیقه 72 محسن آذرپاد)، مختار جمعه‌زاده، حسین کاظمی(دقیقه 82 سید جمال معصومی)، پیمان نامور، اسحاق سبحانی، آرمان رمضانی(دقیقه 39 نیما پرتویی)

اسامی تیم فجر سپاسی شیراز: محمدصالح خلیل آزاد، رامتین سلیمان‌زاده، وفا هخامنش، فرهاد سالاری‌پور، سروش سعیدی، مسعود ریگی، ایمان باصفا (دقیقه 79 مهرداد کریمیان)، ابراهیم صالحی، احمد حسن‌زاده، صادق صادقی بابااحمدی(دقیقه 68 احمد جعفری) و میلاد صارمی( دقیقه 58 علی مصلی نژاد)

داور: تورج حق وردی، کمک داوران: مهدی عالیقدر و علی دودانگه

تماشاگر: 700 نفر

تیم پاس همدان که از دو هفته ابتدایی تنها توانسته یک امتیاز کسب کند در حالی قدم به بازی برابر فجر سپاسی گذاشت که همه انتظار یک بازی خوب و کسب سه امتیاز را داشتند.

در نیمه اول دو تیم بازی پایاپایی را ارائه دادند اما اشتباهات داروی یک گل را تقدیم فجر کرد.

ایمان باصفا بازیکن اسبق استقلال تهران ضربه پنالتی را روانه دروازه پاس کرد که مسعود همامی سنگربان پاس با واکنش خود مانع از آن شد و بازیکنان پاس به جای جبران گل خود رو به بازی احساسی آوردند و در نهایت نتوانستند کاری از پیش ببرند.

در نیمه دوم بازیکنان پاس هرچه زدند به در بسته خوردند و نتوانستند از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند.

پاس که چیزی برای از دست دادن نداشت رو به حملات متعدد آورد و در نهایت در دقیقه 92 توانستند گل تساوی خود را درون دروازه شیرازی‌ها وارد کنند.

وحید جلالی‌نیا توانست با ضربه سر پاس را از یک شکست خانگی نجات دهد تا پاس امیدوار به چهارم لیگ باشد.

انتهای پیام /

دیدگاه شما

آخرین اخبار