همراه اول
8. شهريور 1394 - 7:50   |   کد مطلب: 24945
رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان- بوسنی؛
آیینی و یزدانی صاحب مدال نقره شدند/ کاوسی و اصغری به مدال برنز رسیدند
در پایان رقابت‌های پنج وزن نخست مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان امیر محمد یزدانی و عرفان آیینی به مدال نقره دست یافتند و کاوسی و اصغری صاحب مدال برنز شدند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، در وزن ٤٢ کیلو گرم امیرمحمد یزدانی در کشتی نخست خود اسلام ایخاموف از ازبکستان را با نتیجه ٧ بر صفر شکست داد. یزدانی در کشتی بعد با دوگان کارا از ترکیه رقابت کرد و موفق شد ١١ بر ٩ از سد حریف خود عبور کرده و راهی مرحله نیمه نهایی شود. آزادکار کشورمان در ادامه ایرلازبک نورماخمت از قرقیزستان را با نتیجه ٧ بر ٧ برد و راهی دیدار پایانی شد. یزدانی در فینال مقابل ایوان اکونشینی کوف از روسیه در حالی که با نتیجه 2 بر 8 عقب بود ضربه فنی شد و به مدال نقره دست یافت .

در وزن ٥٠ کیلوگرم عرفان آیینی در دور نخست مسابقات به رقابت با گنادی مارینوف از بلغارستان پرداخت و موفق شد با نتیجه ١٠ بر صفر حریف خود را شکست دهد. آینی در ادامه با آلماز سامان بیکوف از قرقیزستان کشتی گرفت و ١٩ بر ١١ به پیروزی رسید. آزادکار کشورمان در کشتی ماقبل فینال با پیتر کنستانتینوف از روسیه رقابت کرد و ١٤ بر ١١ به پیروزی رسید تا فینالیست شود. وی در دیدار پایانی مقابل آنیل از هند با نتیجه 6 بر ده باخت و مدال نقره گرفت.

در وزن ٥٨ کیلوگرم امیرحسین کاوسی در دور اول مسابقات با آلیکو لومیدزه قهرمان امسال اروپا از گرجستان کشتی گرفت و توانست حریف خود را با حساب ٥ بر صفر شکست دهد. وی در کشتی دوم خود با اوت گونبایار باتسو از مقدونیه رقابت کرد و با حساب ١٠ بر صفر به پیروزی رسید. کاوسی در ادامه با تولگا تومور اوچیل از مغولستان رقابت کرد و ٧ بر  ٦ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی رسید. آزادکار ایران در مرحله ما قبل فینال با موتویاما از ژاپن کشتی گرفت و ١٠ بر ٨ شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.کاوسی در این مسابقه مقابل کانر از کانادا با نتیجه 12 بر 7 پیروز و صاحب مدال برنز شد.

در وزن ٦٩ کیلوگرم مجتبی اصغری پس از استراحت در دور اول در دور دوم با جولیان گیبهارد از آلمان رقابت کرد و با نتیجه ٦ بر صفر به پیروزی رسید. اصغری در دور سوم مسابقات با آناتولی کورول آزادکار اوکراین کشتی گرفت و با حساب ١١ بر صفر به پیروزی رسید. آزادکار کشورمان در نیمه نهایی با اسماعیل عبدالله یف از آذربایجان کشتی گرفت و ٨ بر ٦ مغلوب شد. اصغری برای کسب مدال برنز مقابل جولاکیدزه از گرجستان با نتیجه 8 بر 6 پیروز شد و به مدال برنز رسید .

در وزن ٨٥ کیلوگرم میثم عبدی در دور نخست استراحت کرد و در دور دوم با نایل سی یار از ترکیه کشتی گرفت و با نتیجه ١٢ بر ٢ شکست خورد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

مسابقات پنج وزن دوم و پایانی فردا(یکشنبه) برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار