همراه اول
8. شهريور 1394 - 18:21   |   کد مطلب: 24959
رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: اگر در دیدار بعدی تیم ملی، با ترس به مصاف گوام برویم، از این تیم شکست خواهیم خورد.

به گزارش همدان ورزش؛ داریوش مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتخابش به عنوان یکی از اعضای اتاق فکر باشگاه سایپا گفت: نه تنها در ورزش که در سیاست، اقتصاد و مسائل اجتماعی هم تشکیل اتاق فکر لازم و ضروری است. اینکه شماری از اندیشمندان بنشینند و صحبت کنند و تجربیات‌شان را که آسان هم به دست نیامده ارائه کنند. البته این اتاق فکرها باید ضمانت اجرایی هم داشته باشند و اینگونه نباشد که فقط بیهوده صحبتی انجام شود.

وی افزود: اتاق فکرها می‌توانند خط مشی تعیین کنند و افراد دیگر که کارهای اجرایی می‌کنند آن فکرها را اجرایی کنند. این اتاق فکر باید در فدراسیون فوتبال تشکیل شود البته اکنون ما فدراسیون غیرفوتبال داریم زیرا 90 درصد افرادی که در این فدراسیون فوتبال حضور دارند غیرفوتبالی هستند.

مصطفوی در مورد برگزاری دیدار ستارگان جهان و ایران گفت: من این مسابقه را از طریق تلویزیون دیدم البته از طریق انجمن بیماران ام اس برای دیدن این مسابقه دعوت شدم اما از طرف فوتبالی‌ها دعوت نشدم. برگزارکنندگان این مسابقه بیشتر فکر تجاری داشتند و می‌خواستند تبلیغات خودشان را انجام دهند و نام بیماران ام اس را در کنار آنها قرار داده بودند هر چند نتوانستند مشکلات اسپانسر را هم به طور کامل حل کنند.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با انتقاد از بازیکنان تیم فوتبال ستارگان ایران گفت: اسم این تیم، تیم هنرمندان پیشکسوتان بود اما ما در این تیم جواد نکونام را دیدیم که حتی در لیگ برتر بازی می‌کند یا عادل فردوسی‌پور را دو دقیقه به میدان آوردند تا چند توپ بزند. خبری از پیشکسوتان ملی نبود برخی مربیان دوستان‌شان را دعوت کرده بودند تا با یک جلسه تمرین به عنوان تیم پیشکسوتان ستارگان به میدان بروند. این تیم متعلق به هنرمندان بود. باید کارها منظم‌تر انجام شود و اگر قرار است پیشکسوتی در این مسابقه بازی کند بازیکنی باشد که بیش از 50 سال سن داشته باشد.

وی در مورد اینکه در آن صورت ممکن بود ایران 20 گل از حریف بخورد، گفت: اشکالی ندارد این بازی‌ها خیرخواهانه است اما در عوض پیشکسوتان واقعی به میدان می‌رفتند ضمن اینکه فراموش نکنید ستارگان دنیا یک عمر حرفه‌ای زندگی کرده‌اند و ما یک عمر آموزش ندیده‌ایم.

مصطفوی در مورد آخرین اظهارات کارلوس کی‌روش که اعلام کرده عده‌ای راهزن‌گونه مانع رسیدن تیم ملی به اهدافش هستند، گفت: ما مقابل ترکمنستان مساوی کردیم. به لبنان هم باختیم اکنون هم قرار است با ترس مقابل گوام بازی کنیم. شک نکنید اگر با ترس به مصاف گوام برویم این بازی را نیز خواهیم باخت.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال گفت: در حال حاضر در فوتبال جهان اسم‌ها کار نمی‌کنند این فکرها و ساق‌ها هستند که کار می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

با سلام و عرض ادب در صورت امکان لطف کنید بنر ما را در صفحه سایت خود قرار دهید . آدرس خبرگزاری: javana.ir باتشکر http://javana.ir/wp-content/uploads/2015/08/javana-baner.jpg

دیدگاه شما

آخرین اخبار