همراه اول
8. شهريور 1394 - 18:23   |   کد مطلب: 24960
سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: تمام شرایط برای احسان حدادی فراهم شده بود و خودش باید پاسخگوی عملکردی که در مسابقات جهانی داشت، باشد.

به گزارش همدان ورزش؛ احسان مهاجر شجاعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد عملکرد ضعیف احسان حدادی در مسابقات دوومیدانی که پرتاب 60 متری داشت اظهار داشت: ما هر کاری که از دستمان بر می‌آمد برای حدادی انجام دادیم و همه امکانات را برایش فراهم کردیم و اجازه ندادیم دغدغه مالی هم داشته باشد. هر زمانی که مبلغی می‌خواست با هماهنگی کمیته ملی المپیک وزارت ورزش برای او ارسال می‌کردیم. اردوهایش هم در خارج از کشور برگزار می‌شد.

وی ادامه داد: همه شرایط برای این پرتابگر کشورمان فراهم بود و حالا اینکه نتیجه‌ای کسب نکرده، خودش باید پاسخگو باشد. خودش مربی‌اش را انتخاب کرد ما هم حمایت کردیم. کمیته ملی المپیک زحمت زیادی کشید و خود وزیر ورزش هم شخصا پیگیر این بود که تمام شرایط برای احسان حدادی فراهم باشد اما نتیجه آن طور که باید، نبود.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به این سوال که پس از مسابقات جهانی با وی صحبتی داشتید یا خیر گفت: آن زمانی هم که در اردوها بود تنها یک بار توانستیم با او صحبت کنیم و بعد از مسابقات جهانی هنوز پیدایش نکردیم.

مهاجر شجاعی در مورد عملکرد سایر ملی‌پوشان عنوان کرد: در دوی 100 متر دوندگان ما عملکرد خوبی داشتند اما همان طور که دیدید حسن تفتیان به مرحله نیمه نهایی رسید. لیلا رجبی یک آسیب دیدگی از ناحیه شانه داشت و بعد از مسابقات قزاقستان اذیتش می‌کرد. خودش تمایل چندانی برای حضور در این رقابت‌ها نداشت اما خواست که یک تجربه‌ای پیش از المپیک داشته باشد و با فضا بیشتر آشنا شود. در مجموع اگر رجبی رکورد خودش را می‌زد به فینال می‌رسید.

وی با اشاره به عملکرد جعفر مرادی در دوی ماراتن گفت: سابق بر این رکودهای نفرات اول ماراتن بین دو ساعت و 4 دقیقه تا 6 دقیقه بود اما در این رقابت‌ها به دلیل شرایط آب و هوایی حتی دوندگان کنیایی هم به خط پایان نرسیدند. از 50 نفری که در مسابقه بودند حدود 32 نفر به خط پایان رسیدند و رکود نفر اول دو ساعت و 13 دقیقه بود. با شرایطی که از این دونده کشورمان دیدیم اگر برنامه‌ریزی خوبی روی او شود می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

سرپرست دبیر فدراسیون با اشاره به برگزاری انتخابات دوومیدانی گفت ما تا زمانی که در فدراسیون حضور داشته باشیم کارها را انحام می‌دهیم. 15 شهریور انتخابات برگزار می‌شود و امیدوارم فردی که می‌آید بتواند شرایط خوبی را برای دوومیدانی فراهم کند.

به گزارش فارس، احسان حدادی، در مسابقات جهانی در مرحله مقدماتی رکورد 60 متر و 39 سانتی متر را کسب کرد و در عملکردی بسیار ضعیف نتوانست به فینال صعود کند. پیش از آغاز مسابقات او یکی از شانس‌های کسب مدال محسوب می‌شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار