همراه اول
9. شهريور 1394 - 0:22   |   کد مطلب: 24964
درخواست مالی مسئولان ورزشگاه دستگردی از فدراسیون فوتبال، باعث شد تیم ملی نتواند تمرینات خود را در این ورزشگاه پیگیری کند.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که تیم ملی ایران تمرینات خود را از ابتدای سال جاری در ورزشگاه دستگردی واقع در شهرک اکباتان دنبال می‌کرد و امکانات خوب این ورزشگاه نیز موجبات رضایت کادرفنی تیم ملی و بازیکنان را فراهم آورده بود، این انتظار می‌رفت تا آماده‌سازی کامل زمین کمپ تیم‌های ملی، این تیم همچنان تمرینات خود را در دستگردی دنبال کند که با آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی برای برگزاری دیدار مقابل گوام و هند از هفته‌های سوم و چهارم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه این امر هرگز محقق نشد.

تا پیش از این برخی‌ها دلیل عدم استفاده از زمین دستگردی توسط تیم ملی در دور جدید تمرینات را برگزاری دیدارهای سایپا در لیگ برتر و همچنین در اختیار قرارداد این ورزشگاه برای انجام دیدارهای عراق در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه عنوان کردند، اما این همه ماجرا نبود.

تمرین تیم ملی در ورزشگاه دستگردی

ورزشگاه دستگردی برای هر جلسه تمرینی شاگردان کی‌روش از فدراسیون فوتبال درخواست 15 میلیون تومان را کرده بود که در صورت برگزاری 10 جلسه تمرینی قبل از دیدار با گوام و هند، هزینه‌ای حدود 150 میلیون تومان روی دست فدراسیون فوتبال می‌ماند که در نهایت فدراسیون ترجیح داد به جای این هزینه، تمرینات تیم ملی را به کمپ تیم‌‌های ملی با شرایط چمنی بسیار بد منتقل کند.

**شرایط کمپ افتضاح است!

این روزها خبرنگارانی که برای پوشش اخبار تیم ملی به کمپ تیم‌های ملی می‌روند با شرایط بسیار بدی مواجه می‌شوند؛ از صندلی‌های خاکی و کثیف گرفته تا چمنی که فقط در ظاهر زیباست و حتی بدون جایگاهی مناسب برای خبرنگاران برای پوشش خبری و تصویری تمرینات.

در زمین چمن کمپ به جای رویش چمن، انواع و اقسام گل‌‌ها و گیاهان دیده می‌شود و جالب اینکه همین چمن خراب هم از نظر کوتاهی و بلندی، یکدست نیست.

در کمپ همچنین خبری از اینترنت هم نیست، ضمن اینکه به تازگی موبایل‌ها نیز برای آنتن‌دهی با مشکل مواجه هستند.

تمرین تیم ملی در کمپ تیم ملی

با این شرایط چطور فدراسیون فوتبال به جای هزینه کردن برای تمرینات تیم ملی در ورزشگاهی با امکانات بالا، کمپی را در نظر گرفته‌اند که از هیچ لحاظ از استانداردهای اولیه نیز برخوردار نیست، جای سؤال و تعجب دارد، هرچند که در گذشته نیز از این دست اقدمات بحث برانگیز در فدراسیون فوتبال کم رخ نداده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار