همراه اول
9. شهريور 1394 - 0:27   |   کد مطلب: 24967
سرمربی تیم کاراته امید ایران گفت: سفر این تیم به ترکیه به دلیل اینکه هنوزترکیب اصلی تیم مشخص نشده است لغو شد.

به گزارش همدان ورزش؛ شهرام هروی با اشاره به اینکه فدراسیون تمهیدات لازم برای شرکت پنج کاراته کا را در این مسابقات فراهم کرده بود به ایرنا، افزود: از آنجا که ترکیب اصلی تیم مشخص نشده است ومامسابقات انتخابی را برگزارنکرده ایم به منظورجلوگیری ازبرخورد سلیقه ای وایجاد شکاف بین حاضران دراردو از شرکت دراین رقابت ها انصراف دادیم و به جای آن درمهرماه دررقابت های کاراته وان اتریش شرکت خواهیم کرد.
رقابت های کاراته وان ترکیه اواسط شهریورماه برگزار خواهد شد و قرار بود تیم کاراته امید ایران دراین رقابت ها شرکت کند.
وی افزود: 12 کاراته کای حاضر در اردوی تیم امید بسیارهمدل وهمسو هستند و ارتباط خوبی بین آن ها ایجاد شده است، صلاح ندیدم 5 نفر را گزینش کرده وبه این رقابت ها ببریم.
سرمربی تیم کاراته امید ایران درباره زمان اعلام نفرات اصلی این تیم نیزگفت:کادر فنی عملکرد کاراته کاها را از همان اردوی اول زیر ذره بین داشته و شرکت کاراته کاها دراردوی انتخابی نخست وجام وحدت ودوستی جز ملاک های انتخابی تیم ملی است.
هروی اضافه کرد:درادامه روزپنجشنبه آخرین رقابت انتخابی درون اردوی برگزاروازجمع نمرات بدست آمده نفرات اصلی تیم امید مشخص خواهند شد. 
به گفته وی کاراته کاران حاضر دراردو ازابتدا درجریان رقابت های انتخابی قرارگرفته اند وبه طور حتم با این روش حقی از کاراته کایی ضایع نخواهد شد.
وی درپاسخ به این سووال که انتخابی تیم کاراته امید درحالی پنجشنبه نهایی می شود که مسوولان فدراسیون کاراته درژاپن به سرمی برند فکر نمی کنید مشکلی دراین خصوص پیش بیاید,تصریح کرد: تمامی هماهنگی ها با مسوولان فدراسیون انجام شده و موافقت لازم برای برگزاری رقابت های انتخابی نهایی با قضات داوران فدراسیون صورت گرفته است و به طور حتم مشکلی پیش نخواهد آمد.
هروی که پیش از این درسه دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیایی و دو دوره بازی ها ی آسیایی به عنوان مربی هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته است درخصوص عملکرد ملی پوشان کاراته در رقابت های قهرمانی آسیا در یوکوهاما ژاپن نیز گفت: به طور حتم تیم ملی کاراته ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بهترین نتیجه را خواهد گرفت و می تواند قهرمانی اش دوره قبل را تکرار کند.
تیم ملی ایران دردوره قبلی رقابت های قهرمانی آسیا درامارات به مقام قهرمانی رسید تیم مردان ایران درآن مسابقات 5 مدال طلا کسب کردند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار