همراه اول
9. شهريور 1394 - 0:35   |   کد مطلب: 24971
سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران گفت: متاسفانه روند بدشانسی های تیم ایران هنوز ادامه دارد و روز به روز تعداد بازیکنان کم می شود.

به گزارش همدان ورزش به نقل از خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران امروز در مسابقه رده بندی مسابقات قهرمانی جهان با هدایت پیمان اکبری مغلوب قدرت آرژانتینی ها شد.

اکبری به ادامه روند بدشانسی های تیم ایران اشاره کرد و گفت: این پیروزی ارزشمند را به تیم آرژانتین تبریک می گویم. متاسفانه روند بدشانسی های تیم ایران هنوز ادامه دارد و روز به روز تعداد بازیکنان کم می شود. پوریا فیاضی قبل از مسابقه و در حین گرم کردن مصدوم شد و نتوانستیم از او در این مسابقه استفاده کنیم. امروز تیم کاملا ناقص بود و من تنها باید از 10 بازیکن در این دیدار استفاده می کردم.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران برای تلاش در کسب مقام هفتمی جهان فردا برابر کره جنوبی حاضر خواهد شد. سرمربی تیم ملی امید در خصوص این مسابقه گفت: تنها امیدوارم روند بدشانسی ها برای تیم ایران تمام شود و در دیدار فردا بازیکن دیگری از دست ندهیم و بتوانیم با همین 10 بازیکن مسابقه دهیم. اگر با همین ترکیب وارد میدان شویم قطعا تیم پیروز خواهیم بود. از تمام نیروی تیم برای مسابقه فردا استفاده خواهیم کرد و تلاش می کنیم در آخرین رقابت عملکرد خوبی ارائه دهیم.

پوریا فیاضی کاپیتان تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران به دلیل مصدومیت نتوانست در نشست خبری پس از مسابقه حاضر شود.

تیم ملی والیبال زیر 23 سال ایران در ششمین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان در دبی با نتیجه 3 بر یک مغلوب تیم آرژانتین شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار