همراه اول
9. شهريور 1394 - 0:37   |   کد مطلب: 24972
ملی پوش بسکتبال ایران گفت: برای پیروزی مقابل کره جنوبی هم‌قسم شده بودیم تا انتقام شکست در بازی‌های آسیایی را بگیریم.

به گزارش همدان ورزش؛ فرید اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی بسکتبال در مسابقات ویلیام جونز اظهار داشت: یک تورنمنت معتبر است و تیم‌هایی که حضور دارند از نفرات اصلی خود استفاده کردند. تنها چین به این مسابقات نیامده است. کار سختی داریم. هدف اصلی ما جام ملت‌های آسیاست. سعی می‌کنیم در این تورنمنت علاوه بر اینکه هماهنگ می‌شویم نتیجه خوبی هم کسب کنیم.

وی ادامه داد: کادر فنی هم از تمام بازیکنانی که به این مسابقات برده استفاده می‌کند تا بتواند روی همه نفرات شناخت کافی پیدا کند و به ترکیب اصلی خود که قرار است در جام ملت‌ها استفاده کند، برسد.

ملی پوش بسکتبال ایران با اشاره به اینکه همه این بچه‌ها تلاش زیادی می‌کنند، گفت: تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. همه می‌خواهند که تیم ایران بهترین نتیجه را بگیرد. همه نفرات پشت هم هستند و همه آماده این هستند که در جام ملت‌های آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم و به المپیک برویم.

اصلانی در پاسخ به این سؤال که اگر تیم اصلی کره حضور دارد چطور ما در بازی‌های آسیایی به آنها باختیم اما در این رقابت‌ها با 30 اختلاف به پیروزی رسیدیم، گفت: کره همان تیم بازی‌های آسیایی است و علاوه بر آن یک بازیکن پست 5 که در آن بازی‌ها در ترکیب‌شان نبود به این مسابقات آمده بود. خوشبختانه تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و همه بچه‌ها پیش از مسابقه هم قسم شده بودند انتقام آن شکست را از کره جنوبی بگیرند.

وی در مورد اینکه تا الان چقدر ترکیب اصلی مشخص شده است، عنوان کرد: اصلا هیچ چیزی مشخص نیست. بائرمن سیستمی را طراحی کرده که بازیکنان تا روز آخر با انگیزه و امید زیادی تمرین می‌کنند. خود بائرمن هم در مصاحبه‌های خود گفته انتخاب 12 نفر برایش بسیار دشوار است. امیدوارم بهترین تیم راهی چین شود. 

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا حضور در جام ویلیام جونز که بلافاصله بعد از اردوی آلمان بود برای‌تان سخت نبود، عنوان کرد: چون هدف ما قهرمانی در بازی‌های آسیایی است تمام این سختی‌ها را به جان می‌خریم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار