همراه اول
9. شهريور 1394 - 14:32   |   کد مطلب: 24977
رئیس هیئت اسکواش استان همدان از افزایش 250 درصدی استقبال از این رشته مفرح در سطح استان خبر داد.

فاطمه سادات شبیری در گفتگو خبرنگار همدان ورزش،اظهارداشت: ورزش مفرح اسکواش می تواند در جذب گردشگر ورزشی به استان همدان بسیار موثرباشد.

وی اضافه کرد:  تحقق این مهم ساخت و توسعه مدارس اسکواش در سطح استان است که می توان با انجام این مورد تحول بزرگی را در این رشته شاهد باشیم.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته شاهد رشد 250 درصدی جذب ورزشکار در اسکواش بوده ایم، تصریح کرد: قطعا با توجه بیشتر مسئولین امر در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود که این رشته نیز از استان همدان در سطوح ملی و بین المللی حرفی برای گفتن خواهد داشت.

شبیری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پایان یافتن مابقات اسکواش استان، نفرات برتر این دوره از رقابت ها را اینگونه عنوان کرد: پانیذ داداشی، نسترن صفیحی و نگین ملکی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی افزود: آناهیتا شکری، سمیرا آیینی و نیوشا یوسفیان نیز در بخش بزرگسالان به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان نفرات برتر بخش مردان را نیز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال محمد مهدی دوادگر، علیرضا بیات و امیر صالح نصرتی به ترتیب با کسب عناوین اول تا سوم معرفی کرد.

شبیری تصریح کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز حسن شایان، ایمان اعتماد نیا و امین بهمن پور به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در رده سنی کمتر از ۱۱ سال نازنین حبیبیان غزل نادری فر و نگار شکری به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند.

این مسابقات با حضور ۲۷ اسکواش باز برتر استان به مدت دو روز در کورت مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار