همراه اول
9. شهريور 1394 - 14:34   |   کد مطلب: 24978
دبیر هیئت تکواندوی همدان از کسب عنوان سومی در بخش بانوان و جایگاه دومی برای مردان همدانی در مسابقات پومسه کشور خبرداد.

امیر فرنیا در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش،  اظهارداشت: تیم پوسمه بانوان استان به منظور حضوری قدرت مند در مسابقات کشوری به سرمربیگری سیده معصومه حسینی به این دوره از رقابت ها اعزام شدند.

وی اضافه کرد: سرپرستی این تیم را نیز خانم فروزان حسینی عهده دار بود.

دبیر هیئت تکواندوی همدان همچنین در توضیح نحوه اعزام مردان این رشته نیز، بیان کرد: مهدی صمدیان به عنوان مربی و امیر  فرنیا نیز به عنوان سرپرست تیم را همراهی نمودند.

فرنیا از کسب مدال طلای مردان بالای 31 سال توسط مهدی صمدیان خبر داد و افزود: و محمد‌مهدی کرمی و امیر‌سام درخشنده توانستند عنوان دومی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.

وی با اشاره به اینکه بانوان همدانی نیز در این دوره از رقابت ها توانستند درخشش خوبی را از خود به نمایش بگذارند تصریح کرد: معصومه حسینی، لیلا تشکری و فاطمه محمد‌علیزاده نیز گردن آویز برنز را از آن خود کردند.

دبیر هیئت تکواندوی همدان همچنین گفت: فاطمه محمد‌علیزاده در پومسه ابداعی بزرگسالان صاخب گردن آویز نقره شد و سیده معصومه حسینی نیز در پومسه استاندارد بزرگسالان در جایگاه سوم قرار گرفت.

فرنیا عناوین به دست آمده در بخش تیمی را نیز کسب عنوان سومی در بخش بانوان و  جایگاه دومی را برای مردان عنوان کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بانوان همدانی چند سالی حضور در مسابقات کشوری را تجربه نکرده بودند، اما در اولین حضور خود بعد از این مرحله، توانستند عناوین رضایت بخشی را برای استان کسب نمایند.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار