همراه اول
10. شهريور 1394 - 7:49   |   کد مطلب: 24994
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش:
خوشحالیم که کشتی درگیر چالش نیست/ انتظارات همچنان بالاست
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش با حضور در خانه کشتی از وضعیت کنونی و آرامشی که در این رشته وجود دارد اظهار رضایت کرد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از مهر، نصرالله سجادی که صبح امروز به همراه رسول خادم رییس، حمید بنی تمیم دبیر و علیرضا رضایی سخنگوی فدراسیون کشتی در محل تمرین آزادکاران تیم ملی حضور یافت در حاشیه این بازدید گفت: رشته مدال آوری همچون کشتی هموراه مورد نظر مردم و مسئولان است و ما همچنان از کشتی گیران انتظار داریم در نخستین میدان کسب سهمیه المپیک یعنی رقابتهای جهانی آمریکا بتوانند حداکثر سهمیه های لازم را کسب کنند.

وی برقراری نظم و آرامش حاکم بر فضای کشتی را مدیون مدیریت فدراسیون و برنامه ریزی و اجرای نظم در این رشته دانست و گفت: خوشبختانه با توجه به فضای سازنده و مثال زدنی تمرینات کشتی گیران می توان امیدوار بود که این ورزشکاران می توانند با کسب موفقیت همراه باشند. البته جوانگرایی در تیم کشتی آزاد نیز وجود دارد که باید تاثیرات این تغییر را در آینده ای نزدیک ببینیم.

سجادی با اشاره به اینکه مسابقات سختی در آمریکا پیش روی کشتی است و باید با تمام توان در این میدان بزرگ و مهم حضور یافت گفت: این مسابقات نخستین میدان کسب سهمیه المپیک برای کشتی است و مطمئنا تمامی  قدرت‌های جهان با حداکثر به میدان می آیند. البته ما به خوبی واقفیم که در کشتی باید به مسایل مختلفی همچون قرعه‌کشی، مقررات مسابقات و همچنین بحث داوری هم توجه کرد که امیدواریم تمامی این عوامل به سود ما باشد و مشکلی با آنها نداشته باشیم.

معان وزیر ورزش در خاتمه با اشاره به اینکه رشته کشتی به دلیل اهمیت و بالابودن شانس کسب مدال در المپیک مورد توجه ویژه است افزود: وزارت ورزش تلاش می کند تا از چنین فدراسیون‌هایی حمایت کامل کند. چراکه معتقدیم فدراسیون کشتی می تواند یکی از فدراسیون های موفق ما در المپیک باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار