همراه اول
10. شهريور 1394 - 7:59   |   کد مطلب: 24999
باید تصمیمی گرفته شود که ما هم متضرر نشویم؛
عالمیان: روی فُرم نیستم و سربازی ذهنم را مشغول کرده است
ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: تیم ملی شرایط خوبی در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا دارد اما شرایط خودم خیلی خوب نیست.

به گزارش همدان ورزش؛ نوشاد عالمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حضور نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی اظهار داشت: در ماه‌ها و حتی یکی دو سال اخیر فکر می‌کنم این برای اولین بار بود که یک مسئول عالیرتبه به اردو آمد. این خیلی خوب است که مسئولان به جمع ملی‌پوشان می‌آیند و از نزدیک با مشکلات آشنا می‌شوند. امیدوارم اینگونه کارها ادامه داشته باشد، چرا که بازیکنانی که در اردو هستند به این حمایت‌ها نیاز دارند.

وی درباره شرایط خودش گفت: وضعیتم بد نیست اما آن شرایطی را که می‌خواهم، ندارم. فکر سربازی ذهنم را به خود مشغول کرده است.

پینگ‌پنگ‌باز سرشناس ایران درباره شانس خود برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو عنوان کرد: تمرینات را با هدف حضور در المپیک انجام می دهم و سعی می‌کنم در مسابقات انتخابی با آمادگی کامل به میدان بروم.

عالمیان با اشاره به مسابقات قهرمانی آسیا که قرار است مهر ماه در تایلند برگزار شود، خاطرنشان کرد: تیم کشورمان شرایط خوبی دارند و نیما عالمیان و افشین نوروزی نیز در فرم مطلوبی به‌سر می‌برند. تنها مسئله در حال حاضر شرایط من است که روی فُرم نیستم اما امیدوارم بتوانم در یک ماه آینده شرایط بهتری داشته باشم.

وی در خصوص خدمت سربازی‌اش گفت: امیدوارم مسئولان تصمیم اتخاذ کنند که ما متضرر نشویم. من فصل گذشته کمتر از نصف قرارداد دو سال قبل دریافت کردم. اگر بخواهم فکرم را درگیر این مسائل کنم، شاید نتوانم آن طور که باید و شاید بر روی تمرینات و مسابقات متمرکز شوم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار