همراه اول
10. شهريور 1394 - 8:10   |   کد مطلب: 25001
رئیس هیئت بدمینتون استان همدان خبرداد:
تثبیت جایگاه بدمینتون بازان همدانی در سطح کشور
رئیس هیئت بدمینتون استان همدان با اشاره به درخشش خوب بدمینتون بازان همدانی در مسابقات ملی گفت: جایگاه بدمینتون بازان همدانی در سطح کشور تا حد زیادی تثبیت شده است.

سهو‌الدین حمیدی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت: وضعیت رشته بدمنیتون در سطح استان همدان از وضعیت خوبی برخودار است که گواه این مهم استقبال خوب همدانی ها از این رشته ورزشی است.
وی تصریح کرد: رشته بدمینتون نسب به سال های گذشته در همدان از پیشرفت های چشمگیری برخوردار بوده است و مسئولان امر تلاش دارند تا بدمینتون همدان بتواند جایگاه مناسب خود را در سطح استانی و ملی پیدا کند.
رئیس هیئت بدمینتون استان همدان اضافه کرد: بدمینتون همدان در دو  قسمت مردان و زنان در حال پیشرفت است که کسب عناوین متعدد در مسابقات مختلف نشان از رشداین رشته مفرح در سطح استان دارد.
حمیدی با اشاره به این که مدارس این رشته در سطح استان فعال هستند،اضافه کرد: جوانان همدانی استعداد های بسیار خوبی را در رشته بدمینتون دارند که سعی داریم با گسترش این مدارس استعداد های بیشتری را کشف کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر از تلاش های امیر جباری بدمینتون باز مطرح استان، گفت: پیشرفت های این جوان ورزشکار هر روز بیشتر شده که این مهم باعث پیمودن پله های ترقی برای وی شده است.
رئیس هیئت بدمینتون استان همدان عنوان داشت: همین تلاش های شبانه روزی وی بود که باعث شد تا وی به نمایندگی از استان همدان راهی دوره‌های آموزشی در مالزی به همراه سایر ملی‌پوشان شود.
حمیدی همچنین از مبین دهبانی و محمد سرمیلی نیز به عنوان دو بدمینتون باز نونهال استان که به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شده اند نام برد.
وی افزود: این اردو از تاریخ نهم شهریور ماه به مدت پنج روز در تهران برگزار می گردد، که امید آن می رود  نمایندگان استان با درخشش خود در این اردو جایگاه خود را تثبیت کنند.
رئیس هیئت بدمینتون استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: بدمینتون بازان همدانی در سالن حجاب زیر نظر مربیان مجرب و کار آزموده در حال انجام تمرینات خود هستند.
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار