همراه اول
10. شهريور 1394 - 14:50   |   کد مطلب: 25003
سرپرست تیم فوتسال سرخپوشان همدان باتقدیر از تلاش های شبانه روزی بازیکنان این تیم برای کسب موفقیت در سطح کشور، گفت: عامل موفقیت تیم فوتسال سرخپوشان همدان، حمایت های موثر مسئولان از این تیم است.

سعید بهدوز  در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت: حمایت های خوب و موثر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان یکی از موثر ترین دلایل قهرمانی این تیم در مسابقات منطقه ای امید های کشور می باشد.
وی اضافه کرد: قبل از اعزام تیم به مسابقات منطقه ای کشور مدیرکل ورزش و جوانان استان با حمایت های خوب  و موثر خود از سرخپوشان همدانی مقدمات بسیار مطلوبی را برای تیم فراهم کردند.
سرپرست تیم فوتسال سرخپوشان همدان با اشاره به اینکه هنوز میزبان دور نهایی این مسابقات مشخص نشده است،عنوان کرد: این مرحله از مسابقات نیز اواخر شهریور ماه در دو گروه هشت تیمی برگزار خواهد شد.
بهدوز با اشاره سعود این تیم به دور نهایی مسابقات، گفت: در روز پایانی تیم سرخ پوشان همدان با نتیجه سه بریک موفق شد برتیم پیروزی کامیاران کردستان غلبه، و با 13 امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله دوم صعود نماید.
وی افزود: تیم مس سونگون ورزقان آذربایجان شرقی نیز با غلبه بر تیم شمس شهرداری خوی توانست به عنوان یکی دیگر از تیم ها به مرحله دوم مسابقات صعود کند.
سرپرست تیم فوتسال سرخپوشان همدان اظهارکرد: این دوره از مسابقات در استان آذربایجان غربی و به میزبانی خوی به مدت چهار روز برگزار گردید.
لازم به ذکر است مسابقات لیگ فوتسال امیدهای کشور با حضور 40 تیم در هشت گروه برگزار گردید که در گروه اول  استانهای آذربایجان غربی و شرقی ، زنجان ، تهران ، کردستان و همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار