همراه اول
10. شهريور 1394 - 19:33   |   کد مطلب: 25005
مشکلات مالی عدیده پرسپولیسی ها باعث شده تا تعطیلی تمرینات این تیم که به قول مسئولان استراحت است به شایعه اعتصاب بازیکنان تبدیل شود.

به گزارش همدان ورزش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حالیکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که تمرینات تیم به علت استراحت یک‌روزه  کادر فنی تعطیل است و این تمرینات از فردا دنبال می‌شود اما شنیده ها حکایت از آن دارد که بازکنان به علت پرداخت‌نشدن مطالباتش تمرینات امروز تحریم کردند.

 

** ماستمالی به روش خوردبین

 

در حالیکه بیشتر بازیکنان پرسپولیس اذعان داشتند به خاطر مشکلات مالی مسئولان کاردان این تیم در بازگشت به اهواز نتوانسته بود شام ، خریداری کند، بر این اساس کریم باقری از پول توجیبی خود برای بازیکنان بیسکویت و آبمیوه خریده بود.

 

 خوردبین امروز با صحبت های عجیب، این موضوع را انکار و اعلام کرد که پول به اندازه کافی موجود بود و می‌توانستیم شام تهیه نماییم ، اما به خاطر شرایط نامناسب فرودگاه اهواز و هجوم هواداران امکان تهیه شام نبود و بازکنان به ناچار بیسکویت خوردند تا اتفاق خاصی رخ ندهد.

 

این تکذیب خوردبین در حالی است که چند تن از بازیکنان پرسپولیس به خبرنگار ما گفتند که خوردبین بارها در فرودگاه بیان کرد که پولی نداریم و ناچاریم همین بیسکویت را  خریداری کنیم.

 

** آقا کریم شمشیر را از رو بست

 

باقری بیان کرده که طاهری به آخر خط رسیده است، کریم باقری در چند روز گذشته با مصاحبه‌ها پیش مدیران پرسپولیس را با بی‌لیاقتی و عدم توانایی مدیریت این تیم بزرگ، متهم کرده بود. وی روز گذشته هم در جمع دوستان گفته بود طاهری به آخر خط رسیده و بعید می‌دانم که خیلی در پرسپولیس دوام بیاورد.

هر کس را برای کاری ساختند و طاهری در حد مدیریت پرسپولیس نیست.

 

باقری گفته که به نظر می‌رسد طاهری به آخر خط رسیده و به زودی برکنار می‌شود.

 

** کار بزرگ باقری 

 

کریم باقری در یک اقدام خیرخواهانه با پرداخت 10 میلیون تومان، خانه‌ای برای فاطمی و مادرش اجاره کرد. علی فاطمی دوسال بازیکن تیم فوتبال است اما پولی هنوز نگرفته است. وی به خاطر عدم دریافت مطالباتش نتوانسته محلی برای اسکان خانواده‌اش پیدا کند.

 

مادرش در خانه اقوام زندگی می‌کرد و خودش هم در ورزشگاه درفشی فر می‌خوایبد.

 

کریم باقری به مدت دو روز پول اجاره‌نامه در هتل را تقبل کرد تا باشگاه پرسپولیس مشکل این بازیکن را برطرف کند اما صدای اعترافات به جایی نرسید و باشگاه کاری نکرد هتل محل اقامت فاطمی، عذر این بازیکن را  خواست و کریم باقری این بار دست به کار شد یک خانه برای وی و مادرش اجاره کرد تا این بازیکن از خانه به‌دوشی رهایی یابد. این اقدام باقری مهر بی‌لیاقتی مدیران پرسپولیس را پررنگ‌تر کرد.

 

** امرار معاش بازیکن با پول هم بازیها

 

مشکلات مالی پرسپولیس آنقدر زیاد است که بازیکن در اقدامی تاسف‌برانگیز، پولی که بازیکنان قبل از بازی تحت عنوان صدقه کنار می‌گذارند را به او می‌دهند تا هزینه‌هایش تامین شود.

 

** خشم بازیکنان پرسپولیس نسبت به طرح باشگاه

 

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بازیکنان پرسپولیس بعد از شنیدن درخواست باشگاه پرسپولیس برای کمک مالی هواداران ناراحت شدند و این طرح جدید باشگاه را نوعی صدقه دانستند. به هر حال اقدام پرسپولیس اعتراض بازیکنان پرسپولیس هم درآورده است.

 

** سرخپوشان خواهان تعویق بازی با پیکان شدند

 

 باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای به سازمان لیگ، خواهان تعویق بازی مقابل با پیکان شد.

 

طبق برنامه دیدار دو تیم فوتبال  پرسپولیس و پیکان در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی، روز 19 شهریورماه است، اما سرخپوشان پایتخت به علت نداشتن ملی‌پوشان، خواستار تعویق این بازی است.

 

** ملاقات کاشانی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان

 

جعفر کاشانی  در پی انتشار اخبار اعتصاب سرخپوشان ملاقاتی با سجادی و مناف هاشمی و دو مسئولان وزارت ورزش و جوانان داشت.

 

گفته می‌شود که مسئولان وزارت ورزش و جوانان  آب پاکی روی دست جعفرکاشانی ریختند و بیان کردند که تا موانع قانونی برداشته نشود امکان کمک به پرسپولیس وجود ندارد. به هر حال باید دید  وزارت ورزش و جوانان متولی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چه اقدامی در حهت برطرف شدن مشکلات ملی سرخپوشان پایتخت انجام می‌دهد.

 

طبق شنیده‌ها منابع مالی تا پایان هفته به تیم پرسپولیس تزریق می‌شود تا مراحل عقد قرارداد با اسپانسر تامین شود.

 

** راهکارهای پیش رو برای رفع مشکل مالی سرخپوشان

 

باشگاه پرسپولیس برای برطرف‌کردن مشکلات مالی‌اش دو راهکار پیش‌رو دارد جذب منابع مالی از افراد خاص مانند هدایتی، یکی از راهکارهای موجود برای رفع مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس است. همچنین کمک مالی وزارت ورزش و جوانان راهکار دوم به شمار می‌اید اما قانون دست نهادهای دولتی را برای 

هزینه‌کردن در ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بسته است. وزارت ورزش درخواست وام دارد یا بودجه‌اش را تامین کند.

 

** مربی کروات به تهران بازمی‌گردد

 

پانادیچ که برای دیدار با پسرش راهی کرواسی شده است، شنبه هفته آینده به ایران بازخواهد گشت، پسر پانادیچ در تیم شالکه آلمان بازی می‌کند که به تازگی دچار مصدومیت شدید شده و پایش را به تیغ جراحان سپرده است.

به هر حال کریم باقری در غیاب پانادیچ نقش بیشتری در کادر فنی دارد.

 

** حضور خانواده اومانیا در تهران

 

مایکا اومانیا بعدازظهر اسکان در منزلش قصد دارد در روزهای آینده خانواده‌اش را به تهران بیاورد تا با آغاز فصل مدارس، فرزندان وی در تهران به ادامه تحصیل بپردازند.

 

** بن‌سون صاحب خانه شد

 

باشگاه پرسپولیس برای بن‌سون مهاجم هندرواسی یک واحد آپارتمان در سعادت‌آباد گرفته است تا این بازیکن بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی کشورش از این منزل بازدید کرده و در صورت رضایت در آنجا مستقر شود.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار