همراه اول
11. شهريور 1394 - 8:10   |   کد مطلب: 25018
تیم صدرنشین پیکان در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال میهمان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.

به گزارش همدان ورزش به نقل ازخبرگزاری فارس، هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال عصر روز جمعه با برگزاری 10 دیدار آغاز خواهد شد. در این هفته تیم صدرنشین پیکان میهمان نفت مسجد سلیمان خواهد بود. شاگردان علیرضا مرزبان توانسته‌اند در 3 هفته گذشته با 7 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرند. پیکانی‌ها که لیگ را خوب شروع کرده‌اند به دنبال تداوم صدرنشینی خود و حفظ جایگاه اولی هستند در طرف مقابل نفت مسجد سلیمان تنها 2 امتیاز از 9 امتیاز ممکن کسب کرده است و در رده هفدهم قرار دارد.

در دیگر دیدار تیم شهرداری اردبیل میهمان داماش گیلان خواهد بود. اردبیلی‌ها با 7 امتیاز و به علت تفاضل گل کمتر نسبت به پیکان در رده دوم قرار دارند. در طرف مقابل گیلانی‌ها با 3 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته‌اند.

تیم پاس نیز میهمان تیم قعرنشین ایران جوان بوشهر خواهد بود. شاگردان داوود مهابادی لیگ را خوب شروع نکرده‌اند و در این 3 هفته تنها 2 امتیاز کسب کردند و در رده چهاردهم قرار دارند. پاسی‌ها به دنبال این هستند تا نتایج خود را جبران کنند و در این هفته مقابل تیم یک امتیازی ایران‌جوان اولین پیروزی خود را کسب کنند.

ماشین‌سازی تبریز با سرمربیگری نادر دست‌نشان میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. تبریزی‌ها با 7 امتیاز و تفاضل گل پائین‌تر نسبت به پیکان و شهرداری در رده سوم قرار گرفته‌اند. آلومینیوم نیز با 3 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

برنامه بازی‌های هفته چهارم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

مس رفسنجان - فولاد یزد؛ ساعت 16 و 45 دقیقه

گل گهر سیرجان - خیبر خرم‌آباد؛ ساعت 16 و 45 دقیقه

گیتی‌پسند - آلومینیوم هرمزگان؛ ساعت 17

نساجی مازندران - خونه به خونه؛ ساعت 17

پارسه تهران - نفت آبادان؛ ساعت 17 و 15 دقیقه

فجرسپاسی - مس کرمان؛ ساعت 17و 15 دقیقه

داماش گیلان - شهرداری اردبیل؛ ساعت 17 و 15 دقیقه

ماشین‌سازی تبریز - آلومینیوم اراک؛ ساعت 17 و 15 دقیقه

نفت مسجد سلیمان - پیکان؛ ساعت 17 و 30 دقیقه

ایران جوان بوشهر - پاس؛ ساعت 17 و 30 دقیقه

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار