همراه اول
11. شهريور 1394 - 14:57   |   کد مطلب: 25029
سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر پیام نورهمدان خبرداد:
عنوان سومی بدمینتون، نخستین عنوان برای کاروان ورزشی دانشجویان پسر پیام نورهمدان
سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر پیام نورهمدان از کسب عنوان سومی بدمینتون توسط ورزشکار همدانی در المپیاد ورزشی دانشجویان کشور خبرداد.

محمد ناصری در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، اظهارداشت: نتایج به دست آمده در روز اول مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور کشور، نوید آغازی خوب برای حضور قدرتمند تیم همدان  در این دوره از مسابقات را می دهد.
وی اضافه کرد: شش تیم از دانشگاه پیام نور استان همدان دراین دوره از رقابت ها که به میزبانی شهر قم برگزار می شود اعزام شده اند.
سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر پیام نورهمدان عنوان کرد: ورزشکارن پیام نور همدان در رشته های بدمینتون، بسکتبال، دو میدانی، کاراته، تکواندو و کشتی در این مسابقات حضور دارند.
ناصری در توضیح کسب عناوین در روز اول این مسابقات توسط پسران همدان گفت: این ورزشکاران در رشته های، بسکتبالف دوو میدانی و بدمینتون با حریفان خود به رقابت پرداختند.
وی عنوان داشت: بدمینتون بازان همدانی با غلبه بر حریفانی از استان های گلستان و تهران توانستند آغاز خوبی را برای کاروان ورزشی استان رغم بزنند.
سرپرست کاروان ورزشی دانشجویان پسر پیام نورهمدان ادامه داد: علی رضا ذاکری نیز با ثبت رکورد یک متر و پنجاه و پنج سانتیمتر توانست در رشته دوومیدانی فاتح جایگاه سوم این رشته شود.
وی با ابراز تاسف از نتایج به دست آمده در روز دوم این مسابقات توسط ورزشکارن پیام نور همدان، تصریح کرد: تیم های بدمینتون و بسکتبال همدان به ترتیب بازی های خود را به تیم هایی از استان های زنجان و تهران واگذار کردند.
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار